4

نقد کردن درآمد دلاری

نقد کردن درآمد دلاری
بازدید 159

نقد کردن درآمد دلاری

شاید شما هم به این فکر کرده باشید که افرادی که درآمد دلاری دارند، چگونه بایستی درآمد خود را به ریالی تبدیل کنند؟ ما در این مقاله قصد داریم که تمامی روش هایی که شما میتوانید درآمد دلاری خود را به ریالی تبدیل کنید خدمتتان عرض کنیم. و اینکه به شما آموزش دهیم چطور در کمترین زمان ممکن درآمد خود را به ریالی دریافت کنید.

و بعلاوه کدام صرافی(بهترین صرافی ارز دیجیتال) و سایت های ایرانی دارای اعتبار بیشتری برای نقد کردن درآمد دلاری هستند.

و ما از طرفی شما رو با افتتاح حساب دلاری و اینکه چگونه با سایت های درآمد ارزی به درآمد برسیم؛ آشنا خواهیم کرد؛ تا شما هم در ایران بتوانید با درآمد دلاری به زندگی بهتری دست پیدا کنید.

بیشتر بدانید: بهترین بروکر فارکس در ایران

 

افتتاح حساب برای درآمد دلاری

برای باز کردن حساب دلاری شما به یک حساب ارزی احتیاج دارید. حالا در اصطلاح به حسابی ارزی گفته میشود که، ارز هایی خارج از ارز خود آن کشور در آن حساب قرار داده شود. و حساب دلاری نیز یکی از این حساب ها گفته میشود. خیلی از افراد که تجارت های بین المللی دارند برای راحتی کار خود در نقل و انتقالات و همینطور به دلیل تحریم های که در ایران هستیم اقدام به افتتاح حساب ارزی میکنند.

با این کار شما با نوسانات بازار ارز هم میتوانید با داشتن حساب های ارزی به سود برسید. حال ما نحوه افتتاح حساب ارزی را از ابتدا به شما آموزش خواهیم داد و نحوه ثبت نام و موجودی اولیه که باید داشته باشید نیز خواهیم پرداخت؛ و در ادامه محاسن و معایت حساب های ارزی را خدمتتان عرض میکنیم.

نحوه افتتاح حساب ارزی برای نقد کردن درآمد دلاری

افتتاح حساب ارزی هم، همانند افتتاح دیگر حساب های بانکی باید به یکی از شعب بانک های موجود مراجعه کنید و پیچیدگی خاصی ندارد و با مراجعه با بانک ها و با پر کردن فرم قرارداد افتتاح حساب ارزی مراحل افتتاح حساب را شروع کنید.

و همانند افتتاح دیگر حساب های بانکی، شما باید مدارک اطلاعات هویتی خود را به همراه داشته باشید. اعم از شناسنامه و کارت ملی و همانطور مقدار موجودی برای تامین سرمایه  افتتاح حساب واریز نمایید.

حساب هایی که شما در بانک میخواهید افتتاح کنید انواع مختلفی دارنند و همانند حساب های بانکیست، که شامل حساب سپرده مدت دار و حساب قرض الحسنه جاری و حساب پس انداز میباشد. حال هر کدام شرایط افتتاح خود را دارنند.

که به فرض مثال برای افتتاح حساب قرض الحسنه ارزی، شما باید موجودی حسابتان 100دلار آمریکا باشد. یا معادل آن به سایر ارز های دیگر و حداقل موجودی برای افتتاح حساب سپرده مدت دار ارزی 1000 دلار آمریکا یا معادل آن به سایر ارز ها میباشد؛ و از طرفی حساب های سپرده مدت دار میتوانند یک ماه،دوماهه،سه ماهه،شش ماهه،نه ماهه و یا یکساله باشند.

مدارک لازم برای افتتاح حساب ارزی

برای باز کردن حساب ارزی مدارکی که شما نیاز دارید شاید کمی تفاوت داشته باشد با حساب های عادی. چرا که شما میخواهید ارز های کشور های دیگر را پرداخت کنید به حسابتان، و از این رو افراد حقیقی و افراد حقوقی مدارک متفاوتی به نسبت هم باید ارائه بدهند که عبارتند از:

1-اصل و کپی شناسنامه متقاضی به همراه کارت ملی و گذرنامه

2-فرم درخواست کتبی

3-حداقل موجودی که برابر با 100 دلارآمریکا هستش به عنوان موجودی پایه

4-دو قطعه عکس(بعضی بانک ها از شما میخواهند بعضی خیر)

شما میتوانید با ارائه مدارکی که خدمتتون عرض کردیم به شعب بانک های مربوطه رفته و نسبت به افتتاح حساب اقدام نمایید و از آن پس در معاملات تجاری خود و کسب سود های از بازار ارز استفده نمایید

 

مدارک لازم برای افتتاح حساب ارزی اشخاص حقوقی داخلی و خارجی عبارتند:

 

1-اساسنامه یا شرکتنامه

2-روزنامه رسمی

3-شناسنامه یا گذرنامه امضاء داران مجاز

4-تکمیل فرم درخواست افتتاح حساب

5-آگهی تاسیس شرکت

6-معرفی امضاء داران مجاز

قابل ذکر هست؛ که افرادی که تبعه کشور ایران نباشند هم میتوانند نسبت به افتتاح حساب ارزی اقدام نمایند و از خدمات بهره ببرنند.

مراحل و نحوه افتتاح حساب ارزی

برای افتتاح حساب، شما احتیاجی به پیماندن مراحل سخت و دشواری ندارید. فقط کافی است؛ به یکی از شعب ارزی بانک ها رفته و از پرسنل مربوطه که کار های افتتاح حساب ارزی را انجام میدهد؛ خواهان فرم حساب ارزی شوید.

در بانک های مختلف این فرم ها متفاوت می باشند؛ و با داشتن موجودی اولیه حساب کارای های شمارا انجام میدهند. در این میان برخی از شعب بانک های ارزی برای افتتاح حساب دلاری یا ارزی از شما فردی را به عنوان معرف حوش حساب میخواهند و سپس با چک کردن سوابق فرد متقاضی نسبت به افتتاح حساب اقدام میکنند

مراحل و نحوه افتتاح حساب ارزی

افتتاح حساب ارزی آنلاین

در این میان بعضی از بانک ها هستند؛ که میبینیم برای افتتاح حساب، شما میتوانید از طریق سایت یا اپلیکیشن بصورت آنلاین اقدام به افتتاح حساب نمایید.

اینجور بانک ها که خدمات آنلاین برای افتتاح حساب انجام میدهند؛ معمولا خدمات افتتاح حساب ارز نیز انجام میدهند؛ و شما باید با داشتن اسکن مدارک اطلاعات هویتیتان نسبت به ورود اطلاعات اقدام فرمایید.

خیلی از بانک ها خدمات بخش های ریالی و ارزی را به صورت تفکیک شده ارائه میدهند. اکثرا خدمات سپرده های ارزی را حضوری انجام میدهند؛ ولی بانکی مثل ملی ایران امکان افتتاح حساب ارزی بصورت آنلاین را نیز فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند از خدمات آنلاین در منزل یا محل کار خود بهره ببرنند.

با این کار هم مراجعه حضوری به شعب بانک ها کاسته میشود و هم متقاضی به راحتی اقدام به افتتاح حساب میکند

فواید و معایب حساب های ارزی

شاید برای خیلی از افراد سوال پیش بیاید که با باز کردن حساب های ارزی ما چه سود و ضرری میبریم. باید خدمتتان عرض کنیم امروزه با وجود اینکه کشور ایران در تحریم های سختی قرار دارد و از طرفی نگه داشتن ریال پول شمارا بی ارزش میکند؛ شما با افتتاح حساب ارزی و تبدیل دارایی خود به ارز میتوانید ارزش دارایی خود را حفظ کنید.

توجه فرمایید! دوستان عرض کردیم ارزش دارایی خود را حفظ کنید؛ نه اینکه شما سودی نسبت به بازار ببرید. در اصل شما اجازه ندادید که پولتان بی ارزش شود؛ پس این یکی از فواید بود. از دیگر فواید میتوان برای تجارت و جابجایی بین المللی از این حساب ها  استفاده کرد؛ و همینطور شرکت های حقوقی کار پیچیده زیادی نخواهند داشت.

درآمد دلاری رایگان

امروزه، راه های مختلفی وجود دارد که شما درآمد دلاری داشته باشید مانند فارکس که این روزها توجه زیادی را به خود جلب کرده است. اما برای به دست آوردن درآمد دلاری رایگان شما میتوانید با آموزش دیدن در بعضی حوزه ها به راحتی به این درآمد دست پیدا کنید. اگر به فارکس علاقه دارید پیشنهاد می کنیم صفحه “آموزش فارکس را از کجا شروع کنیم” و “بهترین کانال سیگنال فارکس” را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید: فارکس چیست؟

اولین حوزه، حوزه بازار رمز ارز ها میباشد؛ که در اون قسمتی به عنوان گیم وجود دارد؛ که شما بعضی بازی ها را انجام میدهید؛ و در ازای آن، ارز دیجیتال دریافت میکنید؛ که میتوانید ارز را به درآمد دلاری نقد کنید.

و از دیگر حوزه ها میتوان به فتوشاپ اشاره داشت. خیلی از سایت ها هستند که در ازای فتوشاپ کردن بعضی از عکس های کارفرماها، به شما دلار پرداخت میکنند؛ و از دیگر درآمد ها یوتیوب هست؛ که شما با راه اندازی یک کانال یوتیوب میتوانید به یک درآمد دلاری خوب دست پیدا کنید.

از دیگر موارد، سایت های فریلنسری خارج از کشور هست، که شما با برداشتن پروژه های سایت های افراد خارج کشور میتوانید درامد دلاری خوبی دست پیدا کنید

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات بسته شده است !