10

کسب درآمد دلاری در ایران

کسب درآمد دلاری در ایران
بازدید 141

  کسب درآمد دلاری در ایران

داشتن روشی برای کسب درآمد دلاری در ایران با توجه به وضعیت ناپایدار اقتصادی کشور و همچنین وجود تورم بالا و چسبندگی بالای قیمت ها در ایران به دلار برای عقب نماندن از تورم موجود، به جرات می توانیم بگوییم که به امری ضرروی تبدیل شده است . خوشبختانه روش های زیادی برای کسب درآمد دلاری در ایران وجود دارد .

 

این روش ها با توجه به پیشرفت تکلنولوژی به صورت روزانه در حال افزایش هستند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با روشهای موجود کسب دلاری در ایران آشنا بکینم.

کسب درآمد دلاری در ایران از طریق بازارهای مالی

یکی از روش های بسیار جذاب اما کمی سخت برای کسب درآمد دلاری در ایران، ورود به بازارهای مالی بین المللی است. دلیل اینکه عنوان کردیم کسب درآمد از این طریق کمی دشوار است؛ به این خاطر است که شما برای رسیدن به سودهی در بازارهای مالی باید حتما آموزش های لازم را ببینید و تمرینات زیادی را جهت رسیدن به تسلط کافی و در ادامه آن رسیدن به درآمد دلاری انجام دهید.

در این مسیر پروسه زمانی رسیدن به درآمد دلاری به همین خاطر بیشتر خواهد بود. بیایید تا با هم بیشتر با این بازارها آشنا شویم:

بازار فارکس :

یکی از بازارهایی که با ورود به آن میتوانید به درآمد دلاری برسید بازار فارکس است. در واقع بازار فارکس، بزرگترین بازار مالی دنیا از لحاظ وجود حجم نقدینگی است. به خاطر وجود همین نقدینگی است که بسیاری از افراد جذب این بازار میشوند و به دنبال کسب درآمد از آن هستند.

دقت کنید بازار فارکس جایی برای سرمایه گذاری نیست؛ بلکه ماهیت بازار فارکس بر اساس انجام معاملات توسط معامله گران خود به صورت روزانه تعریف میشود. نکته مهم در انجام معاملات این بازار دریافت سیگنال فارکس است که به معامله گران کمک می کند تا تصمیمات بهتری بگیرند بنابراین ابتدا دانش خود را در این حوزه بالا برده و سپس شروع به ترید کنید. برای یادگیری این بازار میتوانید از مقاله آموزش بازار فارکس استفاده کنید.

بازار ارزهای دیجیتال:

بازار ارزهای دیجیتال بازاری بسیار نوپاست. که در سال های اخیر بسیار مورد توجه افراد علاقمند به کسب درآمد دلاری در ایران قرار گرفته است. مسلما عمق این بازار به نسب بازار فارکس بسیار کمتر می باشد. یعنی حجم نقدینگی در این بازار به نسبت بازار فارکس پایین تر است و این کم بودن حجم نقدینگی منجر به دستکاری های زیادی توسط صرافی ها در قیمت ها میشود.

از طرفی بازار ارزهای دیجیتال در بخش اسپات دارای جذابیت بالایی برای انجام سرمایه گذاری است؛ که این موضوع نقطه مقابل بازار فارکس است . البته که باید برای سرمایه گذاری در این بازار هم آموزش های لازم را ببینید تا دارایی های خود را به راحتی از دست ندهید.

کسب در آمد دلاری از طریق فریلنسرینگ:

فریلنسرینگ روشی است که چند وقتی است در ایران مورد توجه قرار گرفته است . در صورتی که شما مهارت خاصی در زمینه شغل های اینترنتی مانند برنامه نویسی یا کارهای گرافیکی با استفاده از فتوشاپ یا کارهای تدوین با استفاده از نرم افزرهای رایج تدوین وخیلی از مهارت های دیگر را داشته باشید؛ میتوانید از طریق فریلنسرینگ یا به تعبیری همان دورکاری به کسب درآمد فکر کنید .

کسب در آمد دلاری از طریق فریلنسرینگ

حال شما با داشتن اندکی دانش زبان انگلیسی می توانید با سرچ در اینترنت سایت های ارائه پروژه های فریلنسرینگ را پیدا کنید و با ثبت نام و ارائه رزومه های خود در سایت های فریلنسرینگ پروژه دریافت کنید؛ تا بتوانید از این طریق به کسب درآمد دلاری در ایران برسید.

کسب درآمد دلاری در ایران از طریق شبکه های اجتماعی:

یکی دیگر از راه های کسب درآمد دلاری در ایران فعالیت در شبکه های مجازی مخصوصا یوتیوب است. شما با داشتن هنر و استعداد خاص، و در کنار آن اندکی خلاقیت، میتوانید با ساخت ویدیوهای جذاب برای مخاطبان در یوتیوب، به کسب درآمد برسید.

مسلما که صرف داشتن استعداد و خلاقیت نمیتواند شما در یوتیوب به کسب درآمد برساند. شما برای استفاده درست از این شبکه اجتماعی پر طرفدار که بیشتر شبیه به یک دانشگاه است تا شبکه اجتماعی، باید دانش لازم را بدست بیاورید؛ چرا که شما در این شبکه اجتماعی رقیبان سرسختی را  در پش روی خود دارید که بسیار در کار خود حرفه ای هستند. پس باید خود را آماده یک رقابت جانانه بکنید.

افراد بسیار زیادی در این شبکه اجتماعی به درآمدهای بالا رسیده اند در واقع یوتیوبرهای موفق در سراسر دنیا جزء قشر متمول جامعه به حساب می آیند .

این را بدانید؛ برای رسیدن به درآمد در یوتیوب بعد از راه اندازی یک کانال یوتیوب باید حداقل دنبال کنندگان و اعضای کانال شما به 1000 نفر برسند و در مجموع به میزان حداقل 4000 ساعت ویدیو ها شما دیده شود تا بتوانید به مرحله درآمد زایی برسید.

کسب درآمد دلاری در ایران از طریق مارکتینگ(بازاریابی):

روش مارکتینگ یا بازاریابی، بوسیله همکاری با سایت های بزرگ مانند علی بابا و آمازون میتواند برای شما درآمد به همراه داشته باشد . به این صورت که شما میتوانید با تبلیغ محصولات این قبیل از سایت های بزرگ فروش محصولات در رسانه های مختلف در فروش محصولات آنها با شریک بشوید .

به هر میزان که مشتریان ارسالی از سمت شما محصولات بیشتری را خرید کنند؛ به همان میزان شما نیز به درآمد بیشتری دست خواهید یافت. این کار نیاز به هیچ گونه سرمایه اولیه ای ندارد و در حال حاضر جزء شغل های پر درآمد محسوب میشود.

کسب درآمد دلاری در ایران از طریق گوگل :

اگر شما مالک یک سایت با میزان بازدید بالا هستید می توانید از طریق در اختیار گذاشتن بخشی از فضای سایت خود برای قرار گیری بنرهای تبلغاتی با گوگل همکاری کنید. از آنجایی که گوگل به عنوان بزرگترین موتور جستجوگر در دنیا به حساب می آید؛ تبلیغاتی زیادی را برای ارائه در فضای اینترنت در اختیار دارد.

کسب درآمد دلاری در ایران از طریق گوگل

به همین خاطر است که با بوجود آوردن بستری برای کسب درآمد سعی کرده تا کاربران بیشتری را برای این کار جذب کند .

نحوه برداشت درآمد دلاری در ایران :

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که با توجه به این موضوع که ما در ایران تحریم هستیم چگونه میتوانیم درآمد های دلاری خود را دریافت کنیم . خوشبختانه با توجه پیشرفت تکنولوژی تعداد متنوعی از راه های مختلف در اختیار شما قرار دارد؛ برای دریافت درآمدهای دلاری .

امروزه روش های پرداخت آنلاین بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است؛ و شما میتوانید با استفاده از یکی از این روش ها مسیر دریافت درآمدهای خود را هموار کنید. روش هایی مانند: داشتن شماره کارت فیک پی پال، استفاده از پرفکت مانی، استفاده از وب مانی و یا استفاده از رمز ارزها

نتیجه گیری :

البته که تعداد روش های موجود برای کسب درآمد دلاری در ایران بسیار بیشتر از روش های عنوان شده در این مقاله میباشند. ما سعی کردیم که در اینجا به متداول ترین ومعروفترین این روش ها اشاره کنیم .

روش های موجود برای کسب درآمد دلاری در ایران

حال اگر شما نیز خواهان رسیدن به درآمد و کسب درآمد دلاری در ایران هستید میتوانید از همین امروز فعالیت خود را در زمینه دلخواهتان آغاز کنید .

 

سوالات متداول:

  1. چرا کسب درآمد دلاری در ایران مهم است؟

با توجه به وضعیت ناپایدار اقتصادی کشور و همچنین وجود تورم بالا و رابطه تنگاتنگ قیمت ها در ایران با دلار برای عقب نماندن از تورم موجود، کسب درآمد دلاری امری ضرروری تلقی می شود.

  1. روش های کسب درآمد دلاری در ایران کدامند؟

کسب درآمد دلاری از طریق بازار فارکس- کسب درآمد دلاری از طریق بازار ارزهای دیجیتال- کسب درآمد دلاری از طریق فریلنسرینگ- کسب درآمد دلاری از طریق شبکه های اجتماعی- کسب درآمد دلاری از طریق مارکتینگ یا بازاریابی- کسب درآمد دلاری از طریق گوگل

  1. کسب درآمد دلاری از بازار فارکس چگونه است؟

از بازارهایی که درآن می توان به درآمد دلاری رسید بازار فارکس است. بازار فارکس، بزرگترین بازار مالی دنیا از لحاظ وجود حجم نقدینگی  به شمار می رود. به همین دلیل نقدینگی است که بسیاری از افراد جذب این بازار می شوند و به دنبال کسب درآمد از این بازار هستند. بازار فارکس برای سرمایه گذاری نیست بلکه ماهیت بازار فارکس بر اساس انجام معاملات توسط معامله گران خود به صورت روزانه تعریف میشود.

  1. چگونه می توان از بازار ارزهای دیجیتال کسب درآمد کرد؟

بازار رمز ارزها یا به عبارتی بازار ارزهای دیجبتال یک بازار جدید و نوظهور می باشد که توجه افراد زیادی که علاقمند به کسب درآمد دلاری در ایران هستند را به خود جلب کرده است.حجم نقدینگی در این بازار به نسبت بازار فارکس پایین تر است و این کم بودن حجم نقدینگی منجر به دستکاری های زیادی توسط صرافی ها در قیمت ها می شود.بازار ارزهای دیجیتال در بخش اسپات دارای جذابیت بالایی برای انجام سرمایه گذاری است؛ که این موضوع نقطه مقابل بازار فارکس است .

  1. فریلنسرینگ چیست؟

کسانی که در ایران به دنبال درآمد دلاری می باشند می توانند از روش فریلنسرینگ استفاده کنند که جدیدا در ایران مورد توجه قرار گرفته است.کسانی که مهارت خاصی در زمینه های اینترنتی، گرافیکی یا کارهای تدوین و … را دارند، می توانند از فریلنسرینگ یا به عبارتی دورکاری کسب درآمد کنند. شما می توانید از طریق ثبت نام در سایت های ارائه پروژه و دریافت پروژه کاری به درآمد دلاری برسید.

  1. کسب درآمد دلاری از طریق گوگل چگونه است؟

اگر شما مالک یک سایت با میزان بازدید بالا هستید می توانید از طریق در اختیار گذاشتن بخشی از فضای سایت خود برای قرار گیری بنرهای تبلغاتی با گوگل همکاری کنید. از آنجایی که گوگل به عنوان بزرگترین موتور جستجوگر در دنیا به حساب می آید؛ تبلیغاتی زیادی را برای ارائه در فضای اینترنت در اختیار دارد. به همین خاطر است که با بوجود آوردن بستری برای کسب درآمد سعی کرده تا کاربران بیشتری را برای این کار جذب کند .

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات بسته شده است !