وریفای حساب پرفکت مانی

وریفای حساب پرفکت مانی

برای انجام پروسه وریفای پرفکت مانی لازم است که ابتدا در سایت پرفکت مانی ثبت نام بکنید؛ و اصولا بدانید که پرفکت مانی چیست؟ و چطور میتوانید از آن استفاده کنید، تا در نهایت بتوانید وریفای پرفکت مانی را انجام بدهید . در این مقاله قصد داریم شما را با پرفکت مانی آشنا کنیم و در ادامه نحوه انجام وریفای پرفکت مانی را به شما آموزش دهیم.

ماهیت پرفکت مانی :

در واقع پرفکت مانی، شیوه ای است برای انجام تبادلات پولی به صورت آنلاین که در سال 2007 فعالیت خودش را از پاناما آغاز کرده است .

این شیوه آنلاین تا قبل از پیدایش رمز ارزها جزء سریعترین و امن ترین شبکه های پراخت پول به حساب می آمد؛ اما با روی کار آمدن رمز ارزها، رفته رفته از محبوبیت این شیوه انلاین کاسته شد.

ماهیت پرفکت مانی

اما این بدان معنا نیست که این شیوه دیگر منسوخ شده است. هنوز هم هستند بسیاری از فعالین بازارهای مالی که از این روش برای انجام تراکنش های خود استفاده میکنند؛ و استفاده از پرفکت مانی همچنان جزء روش های امن و سریع به حساب می آید.

امنیت پرفکت مانی:

سایت پرفکت مانی برای بالا بردن امنیت در حساب های خود از روش های مختلفی استفاده میکند؛ که میتوانیم به روش هایی از جمله تایید دومرحله ای از طریق ایمیل، تایید دو مرحله ای از طریق پیامک، استفاده از یک کد مخصوص برای انجام هر برداشت و بسیاری موارد دیگر.

امنیت پرفکت مانی

به این نکته توجه کنید که برای استفاده از این امکانات، حتما باید وریفای حساب پرفکت مانی خود را انجام بدهید.

آموزش ساخت حساب در پرفکت مانی :

برای ساختن حساب ابتدا باید وارد وبسایت پرفکت مانی بشوید؛ و از طریق تب sing up اقدام به افتتاح یک حساب در این وب سایت بکنید.

مطابق با تصویر بالا از طریق تب SINGUP اقدام به افتتاح یک حساب در این وب سایت بکنید.

در مرحله بعد شما وارد صفحه ای میشوید که در این صفحه باید اطلاعات خود را در قسمت های مشخص شده وارد بکنید؛ تا حساب برای شما ساخته شود.

دقت بکنید که حتما قسمت های دارای ستاره را باید پر کنید. دیگر قسمت هایی که دارای ستاره نیستند غیر از بخش آدرس و شماره تماس را میتوانید خالی بگذارید. در قسمت شماره تماس میتوانید از شماره همراه خود بدون صفر و با پیش کد98+استفاده کنید.

در صورت تمایل میتوانید در قسمت بالای صفحه، از پنچره تغییر زبان نوشتار وبسایت را به زبان فارسی تغییر بدهید؛ تا بتوانید راحت تر قسمت های موجود را پر بکنید.

توجه کنید اطلاعات مربوط به هویت خود را به درستی و مطابق با پاسپورت یا مدارک هویتی خود و حتما به زبان اینگلیسی  وارد کنید؛ چرا که اگر این اطلاعات را به درستی وارد نکنید در مراحل بعدی برای وریفای حساب پرفکت مانی خود در بخش احراز هویت به مشکل برخواهید خورد .

آموزش ساخت حساب در پرفکت مانی

 

بعد از انجام این مرحله و تایید اکانت خود به وسیله ارسال ایمیل از سوی پرفکت مانی، یک ایمیل جدید با عنوان خوش آمدگویی توسط وبسایت پرفکت مانی برای شما ارسال خواهد شد.

در آن ایمیل ای دی شخصی شما وجود دارد که درواقع این شماره یک کد اختصاصی متعلق به شماست و به منزله هویت شما در وبسایت پرکت مانی شناخته میشود .

همانطور که میبینبد در این قسمت، personal member  همان کد مورد نظر برای شما میباشد .

چگونگی وریفای حساب پرفکت مانی :

اکنون  بعد از انجام ثبت نام اولیه، به مهمترین مرحله می رسیم. شما در این مرحله باید اقدام به وریفای حساب پرفکت مانی خود بکنید .

به خاطر حساسیت بالایی که این مرحله دارد؛ باید با صبر و حوصله مراحل را یکی یکی پیش ببرید و نهایت دقت را در انجام این مراحل به خرج بدهید. انجام وریفای حساب پرفکت مانی هیچ هزینه ای برای شما در بر نخواهد داشت .

دقت کنید که حساب های بدون وریفای برای انجام تبادلات خود کارمزدهای بالایی را پرداخت میکنند؛ که این عدد در حساب های ویریفای نشده به میزان 2 درصد و در حساب های وریفای شده؛ به میزان 0.5 درصد است. همانطور که می بینید انجام تراکنش در حساب های وریفای شده اصلا مقرون بصرفه نیست پس الازما باید این مرحله را پشت سر بگذارید.

برای انجام اینکار ابتدا وارد اکانت خود میشویم و از قسمت settings وارد تنظیمات حساب خود میشویم.

چگونگی وریفای حساب پرفکت مانی

بعد از ورود به صفحه جدید، مجددا اطلاعاتی را که در بخش اول برای ثبت نام وارد کرده بودید؛ مشاهده میکنید. در پایین همین صفحه بخشی وجود دارد با عنوان verification management با کیلیک بر روی این تب وارد بخش بعدی می شوید.

بعد از کیلیک بر روی این گزینه، شما وارد صفحه بارگذاری مدارک خود برای انجام وریفای حساب پرفکت مانی می شوید . دقت کنید دراین قسمت رعایت چند مورد برای تایید وریفای حساب پرفکت مانی شما به شدت ضرروری می باشد.

مورد اول وضوح تصویر ارسالی شما می باشد. سعی کنید مدارک خود را اسکن کنید؛ و از گرفتن عکس از مدارک خود خوداری کنید. مورد دوم این است که برای تایید شدن مدارک شما ضروری است که مدارک شما ترجمه شده باشند تا مورد تایید قرار بگیرند؛ در غیر اینصورت مدارک ارسالی شما رد خواهند شد و نمیتوانید وریفای حساب پرفکت مانی خود را انجام دهید .

در تصویر زیر به محل قرار گیری مدارک توجه کنید.

ارسال ایمیل از سوی پرفکت مانی

خطایی را که پایین صفحه مشاهده کردید؛ مربوط به پر نکردن بخش آدرس در صفحه ابتدایی می باشد. شما با پر کردن این قسمت آدرس، دیگر با این خطا روبرو نخواهید شد .

در نهایت اخرین بخشی که در این قسمت باید انجام بدهید تا وریفای حساب پرفکت مانی شما تکمیل گردد؛ مربوط به تاییدیه بخش تلفن در بخش Phone Validation در بخش تنظمیات اکانت شما می باشد .

دقت کنید هر کدام از مراحل وریفای حساب پرفکت مانی شما دارای پروسه زمانی می باشد. پس تا تایید شدن هر مرحله توسط پرفکت مانی صبر پیشه کنید.

انواع حساب در پرفکت مانی :

در پرفکت مانی سه مدل حساب در اختیار کاربران قرار دارد

حساب نرمال :

این حساب در اختیار کاربرانی قرار میگیرد که تازه ثبت نام خود را انجام داده اند. در این حساب میزان کارمزد در نظر گرفته شده برای کاربران برابر با 1.5درصد در هر تراکنش است و هیچگونه محدودیت برای انتقال در این حساب در نظر گرفته نشده است.

حساب پرمیر:

در اختیار داشتن این حساب به چند عامل بستگی دارد؛ یا باید از زمان افتتاح حساب شما در پرفکت مانی به مدت زمان یکسال گذشته باشد؛ یا اینکه در مدت زمان کمتر، تعداد تراکنش های زیاد و با حجم تراکنش های بالایی را انجام داده باشید تا در نهایت بتوانید از این حساب استفاده کنید. با در اختیار داشتن این حساب کارمزد معاملات شما به 0.5 درصد کااهش خواهد یافت.

حساب پارتنر:

با داشتن وریفای حساب پرفکت مانی، به صورت کامل شما میتوانید این حساب را در اختیار داشته باشید. با استفاده از این حساب میتوانید به یک درگاه پرداخت امن برای فعالیت های اقتصادی خود دسترسی پیدا کنید.

پشتیبانی پرفکت مانی :

متاسفانه پرفکت مانی دارای پشتبانی فارسی نیست و شما برای بیان مشکلات خود میتوانید تنها از طریق ارسال تیکت به صورت انگلیسی مشکلات به وجود آمده در پرفکت مانی را برطرف بکنید.

توجه کنید که سایت پرفکت مانی در ایران فیلتر می باشد و شما برای استفاده از آن باید حتما از ف.ل.ت.ر شکن استفاده بکنید .

پشتیبانی پرفکت مانی

در این مقاله، سعی کردیم تا قسمت های مختلف پرفکت مانی، نحوه ثبت نام و وریفای حساب پرفکت مانی را به شما آموزش بدهیم .به صورت کلی با پیشرفته شدن تجارت های روز دنیا که اکثر آنها به صورت آنلاین می باشند خواسته یا ناخواسته روزی مجبور خواهیم شد که از یک سیستم پرداخت الکترونیکی استفاده کنیم.

 

پس، داشتن حساب در اکثر پلتفرم های پرداخت به صورت الکترونیکی از الزامات آینده تجارت شما خواهد بود؛ چه بهتر که هر چه سریعتر برای داشتن آنها اقدام کنیم تا در صورت احتیاج بتوانیم به راحتی از آنها بهره ببریم .

سوالات متداول:

  1. پرفکت مانی چیست؟
    شیوه ای است برای انجام تبادلات پولی آنلاین که تا قبل از پیدایش رمزارزها جزء سریع ترین و امن ترین شبکه های پرداخت پول به حساب می آمد.
  2. امنیت پرفکت مانی به چه صورت است؟
    پرفکت مانی برای بالا بردن امنیت در حساب های خود از روش های مختلفی استفاده می کند از جمله تایید دو مرحله ای از طریق ایمیل، تایید دو مرحله ای از طریق پیامک، استفاده از یک کد مخصوص برای برداشت و بسیاری از موارد دیگر امنیت پرفکت مانی را بالا می برد.
  3. کارمزد حساب پرفکت مانی چقدر است؟
    حساب هایی که وریفای نشده به میزان 2 درصد و حساب های وریفای شده به میزان 0.5 درصد کارمزد دارند.
  4. انواع حساب پرفکت مانی کدامند؟
    حساب نرمال – حساب پرمیر – حساب پارتنر
  5. حساب نرمال در پرفکت مانی چیست؟
    این حساب برای کاربرانی است که تازه ثبت نام کرده اند. کارمزد در نظر گرفته شده برای این حساب 1.5 درصد در هر تراکنش است.
  6. حساب پرمیر در پرفکت مانی چیست؟
    این حساب در اختیار کسانی قرار می گیرد که به مدت یک سال از افتتاح حساب آنها گذشته باشد یا اینکه در زمان کمتر تعداد تراکنش های بالایی انجام داده اند کارمزد این حساب 0.5 درصد است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات بسته شده است !