معرفی بروکر آمارکتس

معرفی بروکر آمارکتس

فعالیت خود را بروکر آمارکتس، از سال 2007 آغاز کرده است. و رفته رفته با گذشت زمان توانسته با کنار زدن رقبای خود از مقبولیت مناسبی میان تریدرهای ایرانی برخوردار شود.

بروکر آمارکتس دارای نمایندگی های زیادی در سراسر دنیا . این بروکر علاوه بر ارائه خدمات به مشتریان ایرانی، به اتباع دیگر کشورها نیز خدمات ارائه می دهد .

ثبت نام در بروکر آماراکتس

بروکر آمارکتس نیز مانند دیگر رقبای خود تلاش کرده است؛ تا فضای کاربری با دسترسی راحت و آسانی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. در ابتدا کافیست تا با پر کردن یک فرم که نیازمند  اطلاعات اولیه شما است؛ مانند: شماره تماس، ایمیل، نام و نام خانوادگی، اقدام به ساخت کابین شخصی خود بفرمایید .

(برای افتتاح حساب روی این لینک کلیک کنید )

در ادامه بعد از ساخت کابین شخصی و انجام تایید های مورد نیازی که برای ایمیل شما و همچنین شماره تلفن همراه شما ارسال میشود؛ حال میتوانید اقدام به افتتاح یک حساب معاملاتی بکنید.

افتتاح حساب در بروکر آمارکتس

در این مرحله شما میتوانید اقدام به افتتاح یک حساب معاملاتی در بروکر آمارکتس بکنید.

افتتاح حساب در بروکر آمارکتس

 

با کلیک بروی این گزینه میتوانید یک حساب معاملاتی واقعی ایجاد کنید؛ و بعد از شارژ حساب معاملاتی فعالیت خود را آغاز کنید .

 

دقت کنید که قبل از شارژ حساب، شما باید ابتدا احراز هویت خود را انجام بدهید؛ در غیر این صورت نمی توانید حساب معاملاتی خود را شارژ کنید .

در بروکر آمارکتس، شما امکان افتتاح حساب به صورت اسلامی را دارید. به این معنی که در این حالت از شما سواپ یا بهره شبانه دریافت نمی شود.

انواع حساب در بروکر آمارکتس

بروکر آمارکتس نیز برای اینکه بتواند خود را در بین رقبا به عنوان یکی از مدعیان ارائه خدمات قرار بدهد؛ تنوع حساب های خود را افزایش داده  است؛ تا مشتریان بتوانند آزادانه تر  برای انتخاب حساب مورد نظر خود تصمیم بگیرند .

 

در هر کدام از پلتفرم های متا تریدر 4 و 5 شما مجاز به افتتاح حداکثر 10 حساب معاملاتی هستید .

حساب standard

در این حساب، حداقل میزان سرمایه اولیه 100 دلار است. و میزان اسپرد دریافتی از شما از عدد 1.3 پیپ به صورت شناور آغاز میشود. میزان حداکثر لوریج در این حساب 1 به 3000 است و عدد استاپ اوت بر روی 20 درصد قرار دارد.

توجه کنید که در حساب های استاندارد از شما بابت معاملات کمیسیون دریافت نمی شود؛ و دارای حساب اسلامی است . (برای افتتاح حساب روی این لینک کیلیک کنید ).

حساب fixed

در این حساب حداقل میزان سرمایه اولیه 100 دلار است؛ و میزان  اسپرد دریافتی از شما به صورت ثابت خواهد بود؛ و تغییر نمیکند. این عدد با توجه به نماد انتخابی شما از 3 پیپ آغاز میشود . میزان حداکثر لوریج در این حساب 1 به 3000 است و عدد استاپ اوت بروی 20 درصد قرار دارد.

توجه کنید که در حساب های استاندارد از شما بابت معاملات کمیسیون دریافت نمی شود و دارای حساب اسلامی است . (برای افتتاح حساب روی این لینک کیلیک کنید ).

حساب ECN

در این حساب حداقل میزان سرمایه اولیه 200 دلار است؛ و میزان  اسپرد دریافتی از شما از عدد 0 پیپ به صورت شناور آغاز میشود. میزان حداکثر لوریج در این حساب 1 به 3000 است و عدد استاپ اوت بروی 40 درصد قرار دارد.

توجه کنید که در حساب های ECN  از شما بابت معاملات کمیسیون دریافت می شود؛ که در حال حاضر این عدد به ازای هر 1 لات معامله 5 دلار می باشد.

حساب crypto

در این حساب، حداقل میزان سرمایه اولیه 100 دلار است و میزان  اسپرد دریافتی از شما از عدد 1.3 پیپ به صورت شناور آغاز می شود. میزان حداکثر لوریج در این حساب 1 به500 است و عدد استاپ اوت بروی 20 درصد قرار دارد.

توجه کنید که در حساب های استاندارد از شما بابت معاملات کمیسیون دریافت نمی شود.

نحوه واریز و برداشت در بروکر آمارکتس 

بروکر آمارکتس، برای انجام عملیات واریز و برداشت شرایط متنوعی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است؛ تا شما بتوانید با استفاده از این روش ها به آسانی حساب های خود را شارژ کرده و در صورت نیاز از آنها برداشت را انجام بدهید .

انواع روش های واریز و برداشت در بروکر آمارکتس

واریز و برداشت ریالی  با روش سنتی

در این روش با بروکر آمارکتس، با معرفی یک صرافی به شما امکان واریز و برداشت را از این طریق برای شما فراهم می کند. در این روش برخلاف دیگر روش های واریز و برداشت مدت زمان انجام آن طولانی تر است.

واریز و برداشت ریالی از طریق تاپ چینج

واریز و برداشت از طریق تاپ چینج یک از روش های پر طرفدار و مرسوم در میان معاملگران ایرانی است. برای استفاده از این روش ابتدا شما باید مراحل افتتاح حساب و احراز هویت را در تاپ چینج انجام دهید؛ تا بتوانید در مراحل بعدی اقدام به واریز و برداشت نمایید این روش بر خلاف روش سنتی دارای سرعت بالایی در انجام پروسه واریز و برداشت است.

واریز و برداشت از طریق پرفکت مانی

این روش جزء روش هایی است؛ که دارای سرعت بالایی در انتقال  وجه به صورت الکترونیکی است. این روش نیز، نیازمند این است که شما در پلتفرم مربوط به پرفکت مانی مراحل افتتاح حساب و احراز هویت را قبل از اقدام به واریز و برداشت انجام دهید .

واریز و برداشت از طریق رمزارزها

در این روش شما باید ابتدا در یک صرافی ارز دیجیتال معتبر، مانند بیت برگ یا آبان تتر اقدام به افتتاح حساب بکنید؛ تا بتوانید در ادامه با استفاده از رمز ارزها حساب معاملاتی خود را شارژ کرده یا از آن برداشت را انجام بدهید .

حال شما با در نظر گرفتن این نکته که کدام یک از روش های بالا میتواند برای شما راحت تر باشد؛ و با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف مانند سرعت انتقال پول و میزان کارمزدهای دریافتی که در هر روش متفاوت است؛ باید یکی از این روش ها را انتخاب کرده و پروسه واریز وجه را آغاز بکنید .

انواع نمادهای معاملاتی قابل معامله در بروکر آمارکتس

برورکر آمارکتس دارای بیش از 400 نماد معاملاتی قابل معامله است؛ که تنوع بالایی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است .

نمادهای معاملاتی قابل معامله در بروکر آمارکتس

این 400 نماد شامل تعداد زیادی از جفت ارزهای موجود در بازار فارکس، فلزات گرانبها مانند طلا و نقره و کالاهای متنوع شامل نفت خام و گاز وغیره، و شاخص های مهم بازار سهام مانند شاخص نزدک و داوجونز امریکا و شاخص سهام دیگر کشورها، مانند: آلمان و انگلیس  و غیره و تعداد زیادی از سهام های بزرگ دنیا مانند اپل و مایکروسافت و تعدادی از رمز ارزهای مهم و مطرح مانند بیتکوین و اتریوم.

همانطور که می بینید شما به عنوان مشتری با گستره بزرگی از نمادها رو به رو هستید؛ که انواع سلیقه ها را در خود جای داده است؛ و امکان معامله را برای شما به راحتی فراهم کرده است .

پلتفرم های معاملاتی در بروکر آمارکتس

بروکر آمارکتس نیز، مانند 99 درصد از بروکرها پلتفرم معاملاتی متا تریدر را در دو ورژن mt4  وmt5  در اختیار مشتریان خود قرار می دهد .

راحتی در استفاده و تنوع نسخه های موجود قابل عرضه، میتواند نکته ای مهم برای انتخاب یک بروکر باشد؛ که بروکر آمارکتس تمام نسخه های رایج را در اختیار مشتریان خود قرار داده است .

بروکر آمارکتس

هر دو ورژن از پلتفرم متا تریدر را میتوانید در 4 نسخه اندورید، ای او اس، ویندوز و تحت وب در اختیار داشته باشید. همانطور که میدانید پلتفرم معاملاتی یکی از اصلی ترین پارامترها برای هر تریدر می باشد.

سرویس های معاملاتی در بروکر آمارکتس

یکی از امکانات فوق العاده ای که بروکر آمارکتس در کابین شخصی شما قرار داده است؛ بخش سرویس های معاملاتی می باشد.

در این پنچره شما امکان استفاده از یکسری امکانات را دارید.

1.طرح معاملاتی :

این بخش، با دریافت اطلاعاتی مانند موجودی اولیه، میزان ریسک در هر معامله و هدف ماهیانه، نتایجی را برای استفاده در اختیارتان قرار می دهد. شما میتوانید از این نتایج در پلن های مدیریت سرمایه خود نهایت استفاده را ببرید .

2.اندیکاتور sentiment :

این اندیکاتور در واقع نشان دهنده شاخص کایمن است؛ که میزان نسبت خریداران به فروشندگان را در یک نقطه به شما نشان میدهد.

نحوه استفاده از آن در صفحه این اندیکاتور در سایت بروکر آمارکتس کاملا توضیح داده شده است .

3.تجزیه و تحلیل معاملات اخیر:

در این بخش بصورت کاملا حرفه ای معاملات اخیر شما مورد آنالیز و تجزیه و تحلیل توسط هوش مصنوعی قرار میگیرد.

4.سیگنال های معاملاتی :

در این بخش شما میتوانید با انتخاب یک نماد و استفاده از یکسری ابزار پیشفرض در این بخش درصورتی که در حالت انتخابی شما سیگنالی وجود داشته باشد؛ از آن سیگنال استفاده بکنید .

5 .اکسپرت های معاملاتی :

در این قسمت، شما میتوانید با بررسی میزان سود دهی و انتخاب  ربات های مختلف که معاملات را برای شما به صورت اتوماتیک انجام می دهند؛ از این امکان استفاده بکنید.

و در نهایت در این پنچره برای شما امکان استفاده از vpn  ها و vps  های اختصاصی بروکر آمارکتس وجود دارد؛ تا در صورتی که شما امکان اتصال به پلتفرم خود را ندارید؛ از این امکان نهایت استفاده را ببرید .

پشتیبانی فارسی بروکر آمارکتس :

بروکر آمارکتس دارای پشتیبانی فارسی است .شما میتوانید هم به صورت انلاین از طریق سایت آمارکتس و هم از طریق تلگرام به پشتیبانی این بروکر متصل شوید؛ و مشکلات و سوالات خود را مطرح کنید؛ و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت بکنید .

سخن پایانی:

در نهایت باید بگوییم انتخاب یک بروکر مناسب با توجه به امکانات و شرایط می تواند متفاوت باشد در اینجا ما قصد نداریم بروکر آمارکتس را به شما پیشنهاد بدهیم. هر انتخابی را انجام بدهید؛ مسئولیت آن مستقیما متوجه خود شما است.

ما تنها قصد داریم با بررسی و معرفی برورکرهای مختلف، شما را در انتخاب هر چه بهتر بروکر مورد نظرتان کمک کنیم؛ تا با دید کاملا باز وارد بازار فارکس بشوید.

سوالات متداول:

  1. برای شارژ کردن حساب معاملاتی در بروکر آمارکتس چه کاری باید انجام داد؟

قبل از شارژ حساب باید کاربر ابتدا احراز هویت خود را ثبت نماید در غیر اینصورت نمی تواند حساب خود را شارژ نماید.

  1. امکان افتتاح حساب اسلامی در بروکر آمارکتس وجود دارد؟

بله این امکان برای کاربران وجود دارد که حساب اسلامی داشته باشند به این معنی که از شما سواپ یا بهره شبانه دریافت نمی شود.

  1. در بروکر آمارکتس چند حساب میتوان افتتاح کرد؟

در هر کدام از متاتریدر های 4 و 5 شما مجاز به افتتاح حداکثر 10 حساب معاملاتی هستید.

  1. میزان سرمایه برای افتتاح حساب استاندارد در بروکر آمارکتس چقدر میباشد؟

حداقل سرمایه برای افتتاح حساب استاندارد در بروکر آمارکتس 100 دلار است در حساب استاندارد از شما برای معاملات کمیسیون دریافت نمی شود.

  1. روش های واریز و برداشت در بروکر آمارکتس کدامند؟

واریز و برداشت ریالی به روش سنتی- واریز و برداشت ریالی از طریق تاپ چینج- واریز و برداشت از طریق پرفکت مانی- واریز و برداشت از طریق رمز ارزها

  1. چه نماد های معاملاتی در بروکر آمارکتس می توان معامله کرد؟

بیش از 400 نماد معاملاتی از بازار فارکس گرفته تا سهام و رمز ارزها را می توان در بروکر آمارکتس معامله کرد و تنوع بالایی در اختیار مشتریان قرار میدهد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات بسته شده است !