0

معرفی بروکر HYCM

معرفی بروکر HYCM
بازدید 178

معرفی بروکر HYCM :

یکی از قدیمی ترینها، بروکر  HYCM است که جزء با سابقه ترین و بهترین برورکرهای فارکسی است؛که فعالیت خود را از سال 1977 در انگلستان آغاز کرده است. بروکر اچ وای سی ام (HYCM)  دارای چندین مجوز و رگوله معتبر می باشد که این امر منجر به اعتبار بیشتر این بروکر شده است.

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی بروکر hycm بپردازیم.

 

شاید برای شما مفید باشد: لیست بهترین صرافی های خارجی

میزان اعتبار بروکر HYCM :

بروکر HYCM توانسته از سازمان های معتبر ارائه استانداردهای مربوط به بروکرها رگوله های سطح 1 و 2 را دریافت کند . این موضوع میتواند به کاربران اطمینان بیشتری را مبنی بر شروع فعالیت با بروکر HYCM بدهد.

بیشتر بدانید: آشنایی با بهترین بروکر فارکس

آموزش ثبت نام در بروکر HYCM :

برای ثبت نام در بروکر HYCM ابتدا باید وارد سایت این بروکر شوید.

(لینک ورود به سایت ثبت نام )

سپس با وارد کردن مشخصات خود مانند نام و نام خانوادگی، ایمیل و شماره تماس، کابین شخصی خود را بسازید؛ و بعد از تکمیل مراحل ثبت نام خود، اقدام به افتتاح یک حساب معاملاتی کنید و با شارژ کردن حساب، معاملات خود را آغازکنید .

توجه کنید برای ورود به سایت بروکر و ثبت نام نیاز به ف.ی.ل.ت.ر شکن دارید.

ثبت نام در بروکر HYCM :

انواع حساب در بروکر HYCM :

این بروکر تنوع حسابی خود را به سه بخش تقسیم کرده است:

حساب فیکس FIXED :

در این حساب میزان واریزی توسط کاربران از عدد 20 دلار در نطر گرفته شده است همچنین عددی را به عنوان نهایت واریزی برای این حساب در نطر نگرفته اند .

همانطور که از نام این حساب پیداست عددی را که به عنوان اسپرد از کاربران در این حساب دریافت میکنند به صورت ثابت بوده و از 1.5 پیپ آغاز میشود که میتواند متناسب با نماد انتخابی تغییر بکند.

20% عددی است که به عنوان سطح استاپ اوت برای این حساب در نظر گرفته شده است.

عدد تعیین شده برای لوریج در حساب فیکس برابر با 1 به 500 می باشد.

این را بدانید در حساب فیکس به کاربران امکان استفاده از ربات ها را نمیدهند و همچنین از کاربران کمیسیونی بابت انجام معاملاتشان دریافت نمیشود.

در این حساب امکان افتتاح حساب اسلامی وجود دارد  .

حساب کلاسیک CLASSIC :

در این حساب حداقل سرمایه اولیه برای شروع کار در حساب کلاسیک  بروکر HYCM برابر با 20 دلار می باشد و حداکثری نیز برای آن تعریف نشده است.

میزان اسپرد دریافتی در حساب کلاسیک از 1.5 پیپ  به صورت شناور شروع میشود این عدد متناسب با نماد انتخابی شما متغییر خواهد بود .

سطح استاپ اوت در بروکر HYCM در حساب کلاسیک برابر با 20% می باشد .

میزان لوریجی که به شما در حساب فیکس تعلق میگیرد حداکثر تا عدد 1 به 500 خواهد بود .

در این حساب بابت معاملات از شما کمیسیونی دریافت نمیشود .در این حساب شما  امکان استفاده از ربات را خواهید داشت .

ضمن اینکه امکان افتتاح حساب اسلامی را نیز دارید .

حساب راو RAW :

در حساب RAW کمترین مبلغی که به عنوان واریز اولیه در نظر گرفته شده 50 دلار است ضمن اینکه سقفی برای عدد واریز در نظر گرفته نشده است.

کارمزد در یافتی در این حساب از عدد 0.1 آغاز میشود که بصورت شناور است و میزان این عدد بسته به نماد اتنخاب شده توسط کاربر متغییر خواهد بود .

عددی که به عنوان سطح استاپ اوت در این حساب لحاظ شده است برابر با 20% است .

لوریج تعیین شده برای حساب های راو مانند حساب های قبلی برابر با 1به 500 می باشد .

با انتخاب این حساب کاربران اجازه استفاده از ربات های معاملگر فارکسی را خواهند داشت ضمن اینکه در این حساب در ازای انجام هر 1 لات معامله از کاربران مبلغ 8 دلار دریافت خواهد شد که این عدد میتواند با توجه به نماد مورد معامله تغییر کند.

ضمنا برای این حساب نیز مانند حساب های قبلی حالت اسلامی در نظر گرفته شده است .

به این نکته توجه کنید که میزان لوریج یا اهرم شما با انتخاب دسته بندی های مختلف تغییر خواهد کرد عددی که به عنوان لوریج در اینجا به آن اشاره شده صرفا مربوط به نمادهای قابل معامله در بخش فارکس است (شامل جفت ارزها . طلا . نفت )

نمادهای معاملاتی بروکر HYCM :

در بروکر HYCM  شما از تنوع بالایی در ارائه نمادها برخوردار هستید این نمادها به صورت CFD و در حوزهای مختلف قرار میگیرد و شامل جفت ارزها کالاها و شاخص ها و تعدادی از رمز ارزها می باشد که این مجموعه بیش از 350 نماد را شامل میشود .

البته در مقام مقایسه به نسبت دیگر بروکرها در این بروکر نمادهای کمتری در اختیار شما قرار دارد این موضوع با تغییر پلتفرم شما از متاتریدر 4 به متاتریدر 5 نیز متغییر است به این معنی که در هر پلتفرم تعدادی از نمادها در اختیار کاربر برای معامله کردن قرار میگیرد.

نمادهای معاملاتی بروکر HYCM :

معرفی بروکر HYCM :

معرفی بروکر HYCM :

معرفی بروکر HYCM :

معرفی بروکر HYCM :

برای دیدن لیست کامل نمادها میتوانید از این لینک استفاده بکنید https://hycm.com/fa/products .

 

 

شارژ حساب واریز و برداشت در بروکر HYCM  :

در برووکر بروکر HYCM  روش های مختلفی برای واریز و برداشت با بازهای  زمانی مختلف وجود دارد که شما میتوانید از این روش ها برای انجام عملیات مالی خود استفاده بکنید ضضمن اینکه این بروکر روش واریز و برداشت ریالی نیز مخصوص به خود دارد که در کابین شخص خودتان میتوانید جزعیات این روش را مطالعه بکنید .

در تصاویر زیر میتوانید روش های واریز و برداشت را مشاهده بکنید در صورت تمایل برای دیدن جزئیات بیشتر نیز میتوانید از این آدرس استفاده کنید .

https://hycm.com/fa/deposit-withdrawals

معرفی بروکر HYCM :

روش های واریز و سپرده گذاری و مدت زمان آن :

معرفی بروکر HYCM :

روش های برداشت از حساب و مدت زمان آن :

پلتفرم های معاملاتی بروکر HYCM :

این بروکر نیز مانند دیگر بروکرها از پلتفرم شناخته شده متا تریدر برای انجام معاملات خود استفاده میکند. این پلتفرم در دو ورژن 4 و 5 در سه نسخه ویندوز اندورید و ای او اس و همچنین نسخه تحت وب را در اختیار کاربران قرار داده است .

پلتفرم های معاملاتی بروکر HYCM

علاوه بر پلتفرم، متاتریدر این بروکر، دارای یک پلتفرم اختصاصی است که مخصوص به خود بروکر HYCM  است. در صورتی که قصد استفاده از این پلتفرم را داشته باشید؛ بونوس های خوبی را به شما ارائه خواهد داد .این پلتفرم فقط در دو نسخه اندروید و ای او اس در دسترس می باشد .

پلتفرم های معاملاتی بروکر HYCM

پشتیبانی بروکر HYCM :

بروکر HYCM  نیز مانند الباقی بروکر هایی که خدمات خود را به ایرانیان ارائه میدهند دارای پشتیبانی فارسی است؛ داشتن یک پشتیبان فارسی که بتواند در سریعترین زمان ممکن مشکلات شما را برطرف کند؛ از نیازهای ضروری برای انتخاب یک بروکر خوب می باشد .

تیم پشتیبانی بروکر HYCM، خدمات خود را غیر از روزهای تعطیل بازار( شنبه و یکشنبه ) به صورت 24 ساعته در بستر پیام رسان تلگرام در اختیار کاربران قرار میدهد . ضمنا شما میتوانید از طریق چت انلاین سایت بروکر نیز مشکلات خود را بیان نمایید .

این نکته را نیز بدانید؛ با ساختن کابین شخصی و افتتاح حساب از طرف بروکر HYCM  با شما تماس برقرار خواهد شد تا راهنمایی های لازم در جهت افتتاح حساب و شارژ حساب و دیگر مسائل مربوط به شما را انجام دهند . شما از این طریق هم میتوانید مشکلات خود را بیان کنید.

آیا بروکر HYCM  کلاهبردار است؟

این را در نظر بگیرید به صرف داشتن سابقه طولانی و حتی داشتن رگوله های معتبر، نمیتوانیم بدون در نظر گرفتن موارد دیگر یک بروکر را انتخاب کنیم ؛که مهمترین آنها، بررسی افکار عمومی در بین فعالین بازار فارکس است ؛که قبلا با بروکر مورد نظر شما کار کرده اند. اگر دانش کافی درباره فارکس ندارید؛ پیشنهاد می کنیم صفحه “آموزش فارکس از صفر تا صد” و “دریافت رایگان سیگنال فارکس” را مطالعه کنید.

متاسفانه به تازگی اخبار بدی مبنی بر کلاه برداری بین بروکرهای مختلف در بین ایرانی ها پخش شده است ؛که از محبوبیت آنها به شدت کاسته است. البته در اینجا  کلاه برداری به معنای سرقت سرمایه شما نیست. راه های زیادی وجود دارد که بروکرها بتوانند از شما کلاه برداری کنند؛ که از این جمله، میتوانیم به دستکاری کردن در قیمت، شادو سازی، واید کردن بیش از اندازه اسپردها اشاره کنیم. پس در صورتی که تمایل داشتید این بروکر را انتخاب کنید به این نکات توجه کنید .

در اینجا دو بروکر معتبر دیگر را به شما معرفی میکنیم که شما میتوانید با خواندن مقالات مربوط به آنها بروکر مورد نظر خود را پیدا کنید

بیشتر بخوانید:( معرفی بروکر لایت فایننسمعرفی بروکر آلپاری)

سخن پایانی :

در این مقاله سعی شد تا شما را با بروکر HYCM  آشنا کنیم و این بروکر را در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار بدهیم . تیم فارکسینو مانند همیشه هیچ توصیه ای برای انتخاب این بروکر به شما نمیدهد و صرفا این شما هستید که با بررسی جوانب باید به این نتیجه برسید که این بروکر برای شما مناسب هست یا خیر .

 

سوالات متداول

 

  • انواع حساب در بروکر HYCM کدام است؟

حساب فیکس_ حساب کلاسیک _ حساب راو

  • جهت شارژ حساب فیکس در بروکر HYCM حداقل واریزی چقدر است؟

بروکر HYCM برای کاربران جهت شارژ حساب فیکس عدد 20 دلار را در نظر گرفته است.

  • لوریج یا اهرم در حساب فیکس بروکر HYCM چه مقدار است؟

بروکر HYCM  عدد تعیین شده برای حساب فیکس را 1 به 500 قرار داده است.

  • حساب اسلامی در بروکر HYCM چگونه است؟

بروکر HYCM برای حساب های فیکس، کلاسیک و حساب راو امکان افتتاح حساب اسلامی قرار داده است.

  • حداقل واریزی در حساب راو بروکر HYCM چه میزان است؟

حداقل سرمایه برای افتتاح حساب راو در بروکر HYCM 50 دلار است.

  • کارمزد در حساب راو در بروکر HYCM چقدر است؟

به ازای هر یک لات معامله در حساب راو بروکر HYCM کاربران 8 دلار پرداخت می کنند که این عدد با توجه به نمادهای معاملاتی می تواند متغییر باشد.

  • در بروکر HYCM چه نمادهایی قابل معامله است؟

تنوع بالای نمادها در بروکر HYCM به بیش از 350 نماد می رسد از بازار فارکس گرفته تا ارز دیجیتال و سهام.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.