0

وب مانی چیست؟ 

وب مانی چیست
بازدید 25

وب مانی (WebMoney) یکی از روش‌های پرداخت آنلاین و کیف پول الکترونیکی است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به حساب بانکی یا کارت‌های اعتباری، به راحتی تراکنش‌های مالی خود را انجام دهند. برای کسانی که به دنبال کسب درآمد از طریق بازارهای مالی مانند فارکس هستند، داشتن یک کیف پول وبمانی و آشنایی با کاربردهای وب مانی می‌تواند بسیار مفید باشد. اگر نمیدانید فارکس چیست؟ و چگونه می توان از طریق دریافت سیگنال فارکس تضمینی به درآمد رسید؛ وارد لینک شوید.

تاریخچه وب مانی :

در سال 1998 در کشور روسیه به دلیل استفاده زیاد از دلار در پی بحران مالی بوجود آمده نیاز شدیدی به وجود یک پلتفرم برای تبادلات مالی بر پایه دلار حس می شد از این رو پلتفرم وب مانی در سال 1998 در جهت بهبود بخشیدن به این شرایط بوجود آمد . با گذشت زمان و گرفتم مجوزهای لازم پلتفرم وب مانی توانست فعالیت خود را که محدود به دلار امریکا می شد را گسترش داده و در سال 2015 ارزهای دیگری را برای مبادله در اختیار کاربران خود قرار دهد.

امروز کاربران میتوانند با استفاده از وب مانی تراکنش های مالی خود را انجام دهند البته وب مانی در مقایسه با دیگر پلتفرم های پرداخت آنلاین و همچنین ارزهای دیجیتال از محبوبیت بسیار کمتری برخوردارد است .

کیف پول وبمانی چیست؟

کیف پول وبمانی (WebMoney Wallet) به کاربران این امکان را می‌دهد که وجه نقد خود را در قالب ارزهای مختلف دیجیتال مانند دلار، یورو و حتی تتر، نگهداری کنند. این کیف پول می‌تواند برای شارژ حساب فارکس، نقد کردن درآمد ارزی و حتی تبدیل وب مانی به تتر یا تبدیل پرفکت مانی به تتر  مورد استفاده قرار گیرد. برای کسانی که به دنبال ثبت نام در فارکس هستند، داشتن کیف پول وبمانی می‌تواند به راحتی فرآیندهای مالی را مدیریت کند.

وب مانی چیست

کاربردهای WebMoney در دنیای مالی

کاربردهای WebMoney در بازارهای مالی مانند فارکس و دیگر حوزه‌های اقتصادی بسیار گسترده است. با استفاده از کیف پول وبمانی، شما می‌توانید به راحتی در صرافی‌هایی مانند صرافی رمزینکس یا بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی، به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید. همچنین، این سیستم پرداخت برای معاملات بورس کالا و حتی برای انواع قراردادهای مالی، مانند خرید سهام مدیریتی نیز کاربرد دارد.

حساب های وب مانی :

پلتفرم وب مانی برای کاربران خود سه مدل حساب را مد نظر قرار داده است که می تواند متناسب با نیاز خود یکی از حساب ها را انتخاب کنند. درهر حساب وب مانی سقف انجام تراکنش و مدارک مورد نیاز برای احراز هویت و وریفای حساب متفاوت می باشد .

حساب الیاس :

در این حساب به این دلیل که کاربران ملزم به انجام وریفای و احراز هویت نیستند محدودیت هایی در انجام تراکنشات در نظر گرفته شده است . به این صورت که در این حساب میزان موجودی حساب شما نمیتواند بیشتر از 300 دلار باشد و همینطوری سقف انجام تراکنش نیز بیشتر از 100 دلار نمی باشد .

حساب فرمال :

در این حساب با انجام احراز هویت از طریق ارائه پاسپورت و کارت ملی امکانات بیشتری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت البته حساب شما همچنان در این مرحله وریفای نشده است و نمی توانید به طور کامل از امکانات وب مانی استفاده کنید .در این حساب سقف انجام تراکنش و میزان پولی که می توانید در حساب خود نگهدارید نیز تغییر خواهد کرد. با انتخاب حساب فرمال سقف تراکنش های شما به عدد 3000 تغییر خواهد کرد و می توانید معادل 10000 دلار پول در حساب های خود نگهداری کنید .

حساب شخصی یا پرسونال :

با انجام قوانین تعیین شده برای این حساب دیگر هیچ محدودیتی برای شما در انجام تراکنش ها وجود نخواهد داشت . البته شرایط موجود برای این حساب کمی دشواراست چرا که شما برای تاییدیه مدارک هویتی خود باید به سفارت روسیه بروید و مبلغی را نیز برای تایید پرداخت کنید در صورتی که حجم تراکنش های شما بیشتر از 3000 نیست توصیه می کنیم به سراغ این حساب نروید.

کیف پول های وبمانی

نقش وب مانی در آموزش و ابزارهای فارکس

آشنایی با وب مانی به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی در بروکرهای مختلف مانند بروکر آلپاری، بروکر اوربکس و بروکر HYCM ثبت نام کنید. این بروکرها ابزارهای مالی متنوعی مانند اکسپرت فارکس، انواع اندیکاتورهای تکنیکال را برای تحلیل بازارها فراهم می‌کنند.

کیف پول های وبمانی :

همانطور که گفتیم وبمانی از ارزهای زیادی پشتیبانی می کند. در پلتفرم وب مانی برای هر ارزی یک کیف پول اختصاصی طراحی شده است که برای انجام تبادلات باید از شماره حساب موجود در همان کیف پول استفاده کنید.

نام کیف پول ها از یک کلمه سه حرفی تشکیل شده است که در تمامیه آنها دو حرف WM مشترک می باشد.

  • WMZ – کیف پول دلار امریکا در این کیف پول هر واحد برابر با 1 دلار آمریکا است (USD)
  • WME – کیف پول یورو در این کیف پول هر واحد برابر با 1 یورو است (EUR)
  • WMG – کیف پول طلا
  • WMB – کیف پول روبل بلاروس در این کیف پول هر واحدد برابر با 1 روبل بلاروس است (BYR)
  • WMX – کیف پول بیت کوین در این کیف پول یک واحد معادل 0.001 بیتکوین است
  • WMR – کیف پول روبل روسیه در این کیف پول هر یک واحد برابر با 1 روبل روسیه است (RUB)
  • WMU – کیف پول گریونا اوکراین در این کیف پول هر واحد برابر با 1 گریونا اوکراین است(UAH)
  • WMK – کیف پول قزاقستان در این کیف پول هر واحد برابر با 1 واحد پول قزاقستان است (KZT)
  • WMH – کیف پول بیتکوین کش
  • WML – کیف پول لایت کوین
  • WMV – کیف پول دانگ ویتنام در این کیف پول هر واحد برابر با 1 دانگ ویتنام است (VND)

همانطور که می بینید می توانید با استفاده از وب مانی چندین ارز دیجیتال را هم نگهداری کنید اما توصیه ما به شما این است که برای نگهداری ارزهای دیجیتال از کیف پول های مخصوص به اینکار استفاده کنید و از نگهداری دارایی خود در وب مانی جدا خودداری کنید.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را نیز بخوانید: تبدیل وب مانی به تتر

کیف پول وبمانی برای تریدرها 

مزایای استفاده از کیف پول وبمانی برای تریدرها

کیف پول وبمانی به عنوان یک ابزار مالی مطمئن و کاربردی برای تریدرها در بازارهای مختلف از جمله فارکس و ارز دیجیتال شناخته می‌شود. برای کسانی که به دنبال استفاده از لوریج هستند، آشنایی با کیف پول وبمانی و تبدیل وب مانی به تتر می‌تواند امکان مدیریت بهتر سرمایه را فراهم کند.

با ثبت نام در بروکرهای معتبر مانند اوپو فایننس و آمارکتس، و استفاده از کیف پول وبمانی، شما می‌توانید به راحتی و به سرعت در بازارها فعالیت کنید و از ابزارهای متنوع معاملاتی بهره‌مند شوید. همچنین، با استفاده از وب مانی، نقد کردن درآمد ارزی و تبدیل ارزها به تتر یا دیگر ارزهای دیجیتال نیز ساده‌تر خواهد بود.

نتیجه‌گیری

وب مانی (WebMoney) یک راه‌حل امن و سریع برای مدیریت تراکنش‌های مالی در بازارهای بین‌المللی است. با استفاده از این کیف پول، کاربران می‌توانند به راحتی در بازارهای فارکس فعالیت کنند، در بهترین بروکرهای فارکس ثبت نام کنند و از ابزارهای مالی متنوع برای تحلیل و بهینه‌سازی تصمیمات خود بهره ببرند. آشنایی با کاربردهای وب مانی و ابزارهای مالی مرتبط، به کاربران کمک می‌کند تا به بهترین نحو ممکن از این سیستم پرداخت استفاده کنند و به اهداف مالی خود برسند.

در مقاله ای که خواندید تلاش شد تا شما را با وب مانی و شرایط آن آشنا کنیم . به صورت کلی همانطور که عنوان شد امروزه با وجود سیستم های پرداخت سریعتر, ساده تر دارا کارمزد های کمتر کمتر کسی به سراغ استفاده از وب مانی می رود اما با این حال کماکان هستند پلتفرم هایی که تنها از وب مانی برای پرداخت های خود استفاده می کنند پس دانستن آن خالی از لطف نیست.

سوالات متداول

وب مانی چیست؟

وب مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی است.

آیا استفاده از وب مانی مطمئن است؟

سیستم وب مانی یک پلتفرم امن محسوب می شود پس از لحاظ امنیتی مشکلی وجود ندارد.

آیا برای دریافت کیف پول وبمانی باید هزینه ای پرداخت کرد؟

خیر به غیر از حساب پرسونال برای داشتن باقی حساب های وب مانی نیازی به پرداخت هزینه نیست.

آیا وب مانی برای ایرانی ها تحریم است ؟

خیر وب مانی برای ایرانی ها تحریم نیست و مشکلی برای کار با آن وجود ندارد.

از کجا وب مانی بخرم؟

سایت های زیادی برای خرید و فروش وب مانی وجود دارند که با بررسی آنها می توانید خرید و فروش خود را انجام دهید.

آیا وب مانی نیاز به احراز هویت دارد ؟

سایت وب مانی نیاز به احراز هویت را الزامی نمداند اما با انجام ندادن احراز هویت در حساب های محدودیت ایجاد می شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.