0

ایردراپ

ایردارپ
بازدید 212

ایردراپ Airdrop

ایردراپ Airdrop نوعی بازاریابی در ارزهای دیجیتال است؛ که کاربران با انجام دادن چند روش ساده ارز دیجیتال رایگان دریافت میکنند.

دریافت رایگان توکن های ارز دیجیتال از یک پروژه توسط توسعه دهندگان و مدیران پروژه به کاربران ایردراپ گفته میشود. از اصلی ترین روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال می توان به ایردراپ اشاره کرد؛ که سرمایه زیادی نیاز ندارد و کاربران تنها با انجام برخی از فعالیت های خواسته شده مدیران و توسعه دهندگان پروژه توکن های رایگان کریپتو کارنسی را دریافت میکنند.

فارکس که یکی از انواع بازارهای مالی به شمار می آید نیز از امکان ایردراپ بهره برداری کرده و می توان از طریق آن به کسب درآمد رسید. البته قبل از انجام هرکاری باید دانش کافی در آن زمینه را داشته باشد تا به ضرر نرسید؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم به کامل ترین آموزش فارکس Forex که در این سایت برای شما فراهم کرده ایم نگاهی بیندازید.

ایردراپ ها به روش های مختلف بین کاربران بصورت رایگان توضیع می شود

اولین نوع ایردراپ بدون اعلام رسمی انجام می شود. مدیران و توسعه دهندگان پروژه به کاربران خود رمز ارز رایگان اهدا می کنند. به همین خاطر اطلاع از زمان و مقدار آن فراهم نیست.

نوع دیگر ایردراپ برای شرکت های نوپا برای جذب مخاطب و با اطلاع رسانی قبلی اتفاق می افتد؛ و توکن های رایگان بین کاربران تقسیم میشود. در واقع ایردراپ ها به عنوان پاداش برای تشویق کاربران ارائه می شود.

شرکت های نوظهور با هدف بازاریابی و تبلیغاتی خود، در حوزه رمز ارزها و بلاکچین، کاربران را با یک پروژه جدید آشنا می کنند.

مدیران و توسعه دهندگان پروژه ممکن است با هدف جذب سرمایه ایردراپ انجام دهند.آنها بجای فروش توکن ها بخشی از آن را بصورت رایگان بین کاربران تقسیم می کنند.

و زمانی که توجه به پروژه بالا گرفت و تقاضا برای آن افزایش پیدا کرد؛ بالطبع قیمت آن هم افزایش داشته و آن مقدار از توکن هایی که نزد تیم پروژه بوده ارزش آنها بالا خواهد رفت.

نوع دیگری از ایردراپ ها، رد فورک  Hard Fork Airdrop است. کاربران برای دریافت هارد فورک Hard Fork Airdrop باید رمز ارزی خاص در کیف پول دیجیتال خود داشته باشند.

ایردراپ انحصاری Exclusive Airdrop، نوع دیگری از ایردراپ می باشد؛ که توکن های ارز دیجیتال پروژه به کاربرانی که قبل از ایجاد پروژه در آن فعالیت می کردند تعلق می گیرد؛ که مدیر پروژه جهت تقدیر از کاربران قدیمی و وفاداری آنها اختصاص می دهد.

ایردراپ هولدر Holder Airdrop، یکی دیگر از ایردراپ هایی است که در آن ارز های دیجیتال جدید یک پروژه به کاربرانی تعلق می گیرد که توکن یا کوین اصلی را استیک یا هولد کرده باشند..

  1. ایردراپ تست نت Test Net Airdrop یکی از بهترین ایردراپ ها بشمار می رود که در آن از کاربران خواسته می شود با انجام یک سری فعالیت در پروژه تست نت Test Net برای بدست آوردن ایردراپ شانس خود را امتحان کنند.
  2. از کاربران خواسته می شود شبکه های تست نت Test Net را به کیف پول ارز دیجیتال خود اضافه نمایند؛ و پس از فرآیند درخواست و دریافت توکن آزمایشی فعالیت های خواسته شده را انجام دهند که پس از ایجاد پلتفرم اصلی بتوانند برای بدست آوردن توکن رایگان شانس خود را محک بزنند. این روش کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه و کارمزدی برای کاربر به همراه ندارد.
  3. ایردراپ NFT: شاید جدیدا اسم NFT را زیاد شنیده باشید. NFT هم نمونه دیگری از ایردراپ می باشد. این نوع ایردراپ مبتنی بر پروژه های بازی و متاورس مورد استفاده قرار میگیرد. پروژه های ارز دیجیتال ممکن است NFT را بصورت پاداش بین کاربران خود تقسم نماید که به عنوان ایردراپ NFT در نظر گرفته می شود.

پروژه های ایردراپی هم وجود دارند که شبکه اصلی آنها لانچ شده اما هنوز توکن ندارند. معمولا این پروژه ها زمانی که می خواهند وارد فاز اجرایی شوند توکن خود را لانچ و بین کاربران توزیع می کنند. شرایط خاصی برای دریافت توکن اعمال می شود و کاربرانی که مطابق شرایط پروژه پیش روند توکن دریافت می کنند.

ایردراپ Airdrop رایگان:

در دنیای ارز های دیجیتال یکی از استراتژی های بازاریابی ایردراپ Airdrop است؛ که مدیران و توسعه دهندگان پروژه از آن استفاده می کنند. هدف آنها  با اهدای توکن یا کوین های رایگان به کاربران این است که پروژه خود را معرفی و مطرح نمایند.

شاید این مطلب برای شما کارآمد باشد: دریافت رایگان سیگنال فارکس

ایردراپ رایگان

ایردراپ مقدار دارایی ارز دیچیتال که به صورت رایگان بین مردم پخش میشود

چگونه ایردراپ Airdrop رایگان بگیریم؟

برای دریافت ایردراپ Airdrop شما هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید؛ و به صورت رایگان رمز ارز دریافت می کنید. حال این سوال در ذهن شما ایجاد می شود چطور و چگونه میتوان ایردراپ Airdrop رایگان دریافت کرد؟

مدیران و توسعه دهندگان پروژه برای تبلیغات و جذب کاربر، اقدام به تقسیم توکن و کوین های رایگان بین آنها می کند. شرکت هایی که ارز دیجیتال خود را ایجاد میکنند به دنبال روشی هستند که بتوانند تعداد سرمایه گذاران خود را افزایش دهند؛ و توکن را تبدیل به رمز ارزی کنند که تمامی افراد در بازار ارز دیجیتال آن را بشناسند.

توکن رایگان روشی برای تبلیغ پروژه است که مدیران و توسعه دهندگان پروژه آن را بصورت رایگان در اختیار کاربر قرار می دهند. با این کار کاربران تشویق شده و توکن دریافتی خود را به دیگران معرفی می کنند. و تعداد کاربران پلتفرم بطور چشم گیری افزایش پیدا می کند و هر چقدر تعداد کاربران افزایش پیدا کند قیمت توکن نیز افزایش پیدا می کند.

برای دریافت ایردراپ Airdrop رایگان کاربران باید مراحل زیر را انجام دهند:

الف)کاربر باید کیف پول امنی جهت دریافت توکن داشته باشد تا توکن های دریافتی به کیف پول کاربر واریز شود.

ب) کاربر باید روزانه سایت ها را رصد کند تا مطلع شود کدام پروژه ایردراپ Airdrop رایگان می دهد.

ج) کاربر با بررسی قرار دادن پروژه ها باید آنالیز کند؛ که واجد شرایط دریافت ایردراپ Airdrop رایگان هست یا خیر؟

کاربر باید تحقیقاتی در مورد پروژه ای که ایردراپ Airdrop رایگان می دهد انجام دهد؛ که آیا این ایردراپ کلاهبرداری است یا خیر؟

سایت های ایردراپ Airdrop

سایت های ایردراپ Airdrop به معرفی پروژه های ایردراپ می پردازند. کاربران برای دریافت ایردراپ های رایگان باید اطلاعات به روز و جدید داشته باشند.

آنها برای دستیابی به این اطلاعات به سراغ وب سایت های معروف و معتبری که ایردراپ های جدید معرفی می کنند می روند؛ که در ادامه به بررسی سایت های ایردراپ خواهیم پرداخت.

سایت کوین مارکت کپ Coin Market Cap

در سال 2013 شخصی بنام برادون چیز (Brandon Chez) سایت کوین مارکت کپ Coin Market Cap  را تاسیس کرد. این وب سایت به بررسی قیمت دارایی دیجیتال می پردازد و در صدر بهترین و معتبرترین پلتفرم ها قرار گرفته است. به دلیل معتبر بودن اطلاعات ارائه شده این سایت یکی از قابل اعتمادترین منابع برای کاربران در بازارهای مالی دنیا بشمار می رود.

بزرگترین رسانه های دنیا از جمله بلومبرگ Bloomberg، شبکه تلویزیونی CNBC و دیگر رسانه های جهان با توجه به سطح بالای اعتماد و اعتبار از اطلاعات سایت کوین مارکت کپ  Coin Market Cap بهره میبرند.

اطلاعات هر توکن یا کوین، لیست شده در سایت کوین مارکت کپ به کاربران نمایش داده می شود. از جمله، این اطلاعات می توان به آدرس قرارداد توکن ها، وب سایت رسمی آنها، مخاطبان پروژه، قیمت لحظه ای و بلاکچین اشاره کرد.

 ایردراپ های کوین مارکت کپ Coin Market Cap به سه بخش تقسیم می شوند

  • ایردراپ های گذشته یا پایان یافته: ایردراپ هایی هستند که منقضی شده اند.
  • ایردراپ های فعال یا در جریان: در این ایردراپ کاربران می توانند در آن شرکت کنند و فعال است
  • ایردراپ های آینده: به کاربران این فرصت را می دهد که از ایردراپ های آینده مطلع شوند.

همچنین به کاربران این اطلاعات را می دهد که آیا توکن قابل ردیابی است یا خیر.

سایت ایردراپ Airdrop Alert

سایت ایردراپ Airdrop Alert فعالیت خود از سال 2017 آغاز کرده است. این سایت در قالب سه بخش ایردراپ ها را ارائه می کند. ایردراپ های فعال، ایردراپ های گذشته و ایردراپ های آینده.

کاربران می توانند در این وب سایت کلیه ی اطلاعات مورد نیاز ایردراپ Airdrop را دریافت کنند. این اطلاعات شامل نحوه عضویت، میزان دریافت پاداش از ایردراپ ها قابل مشاهده است. تیم ایردراپ Airdrop Alert ایردراپ ها را به طور خاص تائید اعتبار می کند و سپس در فهرست خود قرار میدهد.

 

سایت ایردراپ کینگKing  Airdrop

کلاهبرداری در بازار کریپتو با استفاده از ایردراپ های جعلی بسیار زیاد می باشد.بسیاری از این ایردراپ ها ارزش ندارند. فیلتر و بررسی همه آنها زمانگیر است. سایت ایردراپ کینگKing  Airdrop این مشکل را برای کاربران ساده کرده تا از این موضوع خلاص شوند.

این سایت بهترین ایردراپ های موجود در بازار را به اطلاع کاربران می رساند؛ که در کمترین زمان پاداش خود را از پروژه های در حال اقدام بدست بیاورند.

سایت ایردراپ Airdrops.io

سایت ایردراپ Airdrops.io در اصل به عنوان تجمیع کننده ایردراپ عمل می کند. در این وب سایت ایردراپ های رایگان بسیاری وجود دارد.کاربران در این وب سایت می توانند انواع پروژه های ایردراپ را مشاهده کنند.

این وب سایت هیچ دخل و تصرفی در ایرداپ های Airdrop انتشار یافته در سایت را ندارد.

مدیر این سایت سعی دارد ایرداپ های قانونی و معتبر را در سایت خود منتشر نماید؛ اما به تمامی کاربران توصیه می شود قبل از ورود و سرمایه گذاری بر روی ایردراپ ها تحقیق کنند و اطلاعات شخصی خود را به اشتراک نگذارند.

بیشتر ایردراپ هایی که در این سایت منتشر میشود Bounty است. یعنی کاربران با انجام یک سری فعالیت خواسته شده ایردراپ رایگان دریافت می کنند.

سایت ایردراپ Airdrop Bob

از دیگر وب سایت هایی که به معرفی ایردراپ های رایگان می پردازد سایت  Airdrop Bob می باشد.این سایت تقریبا شبیه به سایت Airdrop Alert می باشد؛ زیرا تمام اطلاعات و ابزارهای مورد نیاز جهت دریافت ایردراپ های رایگان را در اختیار کاربران قرار می دهد. نحوه کار با این وب سایت بسیار راحت است.

سایت ایردراپ Airdrop Bob فهرستی از قدیمی ترین تا جدید ترین ایردراپ ها که هنوز فعال بوده و کاربر می تواند از آن استفاده کند را ارائه می دهد. از دیگر مزایای سایت Airdrop Bob این است که ایردراپ ها را بر اساس معیار بلاکچین، وضعیت آنها، کانال و رسانه های اجتماعی میتوان فیلتر کرد.

سایت ایردارپ Airdrops Mob

سایت ایردارپ Airdrops Mob ایردراپ های قانونی و تائید اعتبار شده Bounty را به کاربران خود ارائه می دهد؛ و به همین دلیل بین کاربران مشهور است. پلتفرم Airdrops Mob این امکان را به کاربران می دهد که ایردراپ های با اطلاعات ناقص، تائید اعتبار نشده و مشکوک را گزارش دهند.

سایت ایردراپ Airdrop.live

طراحی ساده سایت Airdrop.live به کاربران خود این اجازه را می دهد تا به تمام ایردراپ های جدید و مزایایی که ارائه می دهند دسترسی پیدا کنند. سایت Airdrop.live یک سایت جدید است که لیست توکن های جدید را برای کاربران نمایش می دهد.

سایت ایردراپ Airdrop Ster

راه اندازی این سایت در سال 2018 انجام شد. این پلتفرم رقابت گسترده ای با سایر پلتفرم ها دارد. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی سریع ایردراپ ها به کاربران است.اعلان های سایت Airdrop Ster از طرق ایمیل بسیار مفید است؛ زیرا کاربران اطلاعیه ایردراپ های جدید بازار را از این طریق به طور مستقیم در اینباکس خود می توانند مشاهده کنند.

وب سایت  99 Airdrops

یکی از ساده ترین و بهترین سایت های ایردراپ سایت 99 Airdrops است که در سال 2018 فعالیت خود را آغاز کرده است. کاربران چه آنهایی که مبتدی هستند و چه آنهایی که حرفه ای اند این پلتفرم به هر طریقی به آنها کمک میکند.این وب سایت فقط ایردراپ های معتبر را شناسایی و معرفی میکند.

برای مطالعه بیشتر: بهترین بروکر فارکس

ایردراپ در توییتر

یکی از بهترین روش ها برای شناسایی و پیدا کردن ایردراپ های رایگان توییتر است. پروژه های کریپتویی کمپین ایردراپ خود را در توییتر اعلام میکنند. کاربران با پیدا کردن این ایردراپ ها در توییتر می توانند از آنها استفاده کنند.

 

سوالات متداول

  • ایردراپ چیست؟

ایردراپ نوعی بازاریابی در ارزهای دیجیتال است. دریافت رایگان توکن های ارز دیجیتال از یک پروژه توسط توسعه دهندگان و مدیران پروژه به کاربران ایردراپ Airdrop گفته میشود.

  • چند نمونه ایردراپ را نام ببرید؟

ایردراپ هارد فورک – ایردراپ انحصاری -ایردراپ هولدر- ایردراپ تست نت – ایردراپ NFT

  • هدف از ایجاد ایردراپ چیست؟

در واقع ایردراپ ها به عنوان پاداش برای تشویق کاربران ارائه می شود. شرکت های نوظهور با هدف بازاریابی و تبلیغاتی خود، در حوزه رمز ارزها و بلاکچین، کاربران را با یک پروژه جدید آشنا می کنند.مدیران و توسعه دهندگان پروژه ممکن است با هدف جذب سرمایه ایردراپ انجام دهند آنها بجای فروش توکن ها بخشی از آن را بصورت رایگان بین کاربران تقسیم می کنند.

  • ایردراپ هارد فورک چگونه ارائه می شود؟

کاربران برای دریافت ایردراپ هارد فورک باید رمز ارزی خاص در کیف پول دیجیتال خود داشته باشند.

  • ایردراپ انحصاری چگونه بین کاربران توضیع می شود؟

توکن های ارز دیجیتال پروژه به کاربرانی که قبل از ایجاد پروژه در آن فعالیت می کردند تعلق می گیرد که مدیر پروژه جهت تقدیر از کاربران قدیمی و وفاداری آنها اختصاص می دهد.

  • نحوه دریافت ایردراپ هولدرچگونه است؟

برای دریافت ایردراپ هولدر ارز های دیجیتال جدید یک پروژه به کاربرانی تعلق می گیرد که توکن یا کوین اصلی را استیک یا هولد کرده باشند.

  • سایت های معرفی ایردراپ کدامند؟

سایت کوین مارکت کپ Coin Market Cap- سایت ایردراپ Airdrop Alert- سایت ایردراپ کینگKing  Airdrop- سایت ایردراپ Airdrops.io- سایت ایردراپ Airdrop Bob- سایت ایردارپ Airdrops Mob- سایت ایردراپ Airdrop. live- سایت ایردراپ Airdrop Ster- وب سایت  99 Airdrops- ایردراپ در توییتر

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.