صرافی والکس

صرافی والکس

با توجه به وجود شرایط تحریمی برای ایرانی ها، رفته رفته شاهد ظهور تعداد زیادی از صرافی های ایرانی هستیم . صرافی والکس یکی از همین صرافی ها است که از سال1397 در شهر تهران با هدف بوجود آوردن بستری با فضای کاربری آسان و امن برای فعالین بازار رمز ارزها در ایران فعالیت خود را آغاز کرد.

سیستم کار این صرافی به روش P2P یا همتا به همتا می باشد . صرافی والکس سعی کرده تا امکانت زیادی را برای مشتریان جهت بی نیاز کردن آنها از صرافی های خارجی را فراهم بکند؛ که می‌توانیم در این زمینه نمره قابل قبولی را برای صرافی والکس در نظر بگیریم.

ثبت نام در صرافی والکس

برای ثبت نام در این صرافی باید وارد سایت اصلی این صرافی شوید؛ و از قسمت ثبت نام مراحل ثبت نام خود را آغاز کنید.

برای ثبت نام در صرافی والکس

با کلیک بروی گزینه ثبت نام، فرآیند ثبت نام شما آغاز میشود. و در مرحله بعد باید شماره موبایل خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید و برای ورود اولیه یک رمز عبور به دلخواه با شرایط عنوان شدن توسط صرافی والکس انتخاب کنید. کمی پایین تر تیک پذیرش قوانین را زده و مرحله اول را تمام کنید.

این صرافی امکانی را فراهم کرده است؛ تا در صورتی که شما قصد داشته باشید به عنوان یک شرکت حقوقی، حسابی جداگانه از حساب شخصی خود داشته باشید؛ با تغییر حالت ثبت نام از شخصی به حقوقی بتوانید اینکار را انجام بدهید.

بعد از وارد کردن اطلاعت اولیه و پذیرش قوانین، در مرحله بعدی کدی برای شما ارسال خواهد شد . با ورود این کد، ساخت اولیه حساب شما به اتمام رسیده و شما وارد پنل کاربری خود می شوید.

احراز هویت در صرافی والکس

در نهایت شما با این پیام روبرو خواهید شد؛ به این معنی که حساب شما نیاز به احراز هویت دارد .

 

احراز هویت در صرافی والکس

برای اینکه شما بتوانید از امکانات  این صرافی بهره ببرید؛ لازم است که مانند اکثر صرافی ها مراحل احراز هویت خود را انجام بدهید. صرافی والکس برای بخش احراز هویت خود دو سطح را در نظر گرفته است:

سطح اول یا سطح پایه:

در این سطح شما با وارد کردن اطلاعات هویتی نام و نام خانوادگی ،کد ملی، تاریخ تولد و همینطور اطلاعات بانکی، میتوانید از امکانات این سطح استفاده کنید.

واریز تا سقف 25 میلیون تومان و برداشت نامحدود به صورت ریالی، امکان معاملات نامحدود و واریز رمز ارز به کیف پول صرافی، از امکاناتی است که در سطح اول به کاربران اختصاص داده میشود. در این سطح کاربر اجازه برداشت رمز ارز را نخواهد داشت.

سطح دوم یا پیشرفته :

در این سطح صرافی والکس از شما مدارک بیشتری را خواهد خواست؛ تا بعد از انجام مراحل آن، بتوانید به صورت کامل از امکانات این صرافی استفاده بکنید.

سطح دوم یا پیشرفته

شما با ارسال شماره تماس ثابت، ایمیل، تصویر کارت ملی و در مرحله آخر گرفتن سلفی و ویدیو از خودتان و همچنین نوشتن برگه خود اظهاری و تایید تمامیه این مدارک سطح دوم را پاس خواهید کرد .

امکانات صرافی والکس

بخش معامله :

عمده امکانات و فعالیت های موجود در صرافی والکس در این بخش قرار گرفته است؛ که میتوانید از آنها بهره ببرید .

معامله پشرفته :

در بخش معامله پیشرفته  این صرافی، معاملات به صورت همتا به همتا p2p انجام می شود. معامله گران در این بخش می توانند با ارائه قیمت های پیشنهادی خود به صورت توافقی معاملات خود را انجام بدهند. در این بخش امکان گذاشتن معاملات stop limit و stop market برای مشتریان امکان پذیر می باشد.

خرید و فروش آنی :

در این قسمت کاربران میتوانند به صورت آنی یا همان سر خطی معاملات خود را انجام دهند. در بخش خرید و فروش آنی  این صرافی امکان ارائه قیمت پیشنهادی وجود ندارد؛ و معاملات با قیمت های لحظه ای بازار انجام میشود.

بات معامله گر صرافی والکس:

استفاده از بات معاملگر، یکی از امکانات جذابی است که صرافی والکس در اختیار کاربران خود قرار داده است. شما با استفاده از این قسمت میتوانید بات شخصی خود را بسازید و آن را بر روی حساب معاملاتی خود اجرا کنید؛ تا معاملات شما به صورت اتوماتیک انجام نشود.

بات معامله گر صرافی والکس

با استفاده از بات معاملگری میتوانید در وقت خود صرفه جویی کنید؛ و دیگر نیاز نیست که مدت زمان زیادی را به بررسی بازار و پیدا کردن ارز مورد نظر خود اختصاص دهید.

حتی اگر توانایی نوشتن یک بات شخصی را برای خود ندارید؛ لیستی در اختیار شما قرار میگیرد؛ از بات های موجود در صرافی والکس، که با بررسی تاریخچه سود سازی آنها میتوانید از این بات ها استفاده کنید. دقت کنید که استفاده از بات ها، بسیار پر ریسک می باشد و فرقی نمی کند که این بات را خودتان نوشته باشید و یا از بات های دیگر استفاده کنید

بنابراین در صورتی که تمایل دارید از این بخش استفاده کنید؛ سعی کنید مبالغ کمی را به آن اختصاص دهید تا در صورت بروز ضرر آسیب جدی به سرمایه شما وارد نشود .

سکوی معامله :

این بخش یکی از بخش های تازه اضافه شده به صرافی والکس است . در این قسمت که شامل طرح های مختلف است؛ شما می توانید معادل پول خود یا حتی بیشتر از معادل پول خود را متناسب با طرح انتخابی‌تان با پرداخت مبلغ جزئی به مدت معین به عنوان اعتبار معاملاتی  دریافت کنید. و سود های خود را با استفاده از این بخش افزایش بدهید.

اپلیکیشن اختصاصی صرافی والکس

صرافی والکس اپلیکیشن اختصاصی را برای دو نسخه اندروید و ای او اس برای کاربران خود در نظر گرفته است. کاربران میتوانند با استفاده از اپلیکیشن صرافی والکس در کوتاه ترین زمان، معاملات و واریز و برداشت های  خود را انجام دهند.

پشتیبانی صرافی والکس

داشتن پشتیبانی مناسب و با سرعت بالا همیشه جزء دقدقه ها و از پارامترهای اصلی معامله گران برای انتخاب یک پلتفرم معاملاتی آنلاین می باشد.

صرافی والکس پشتیبانی خود را بصورت تلفنی در ساعات ادارای و 24 ساعته از قسمت چت آنلاین سایت برای مشتیان خود در نظر گرفته است.

اعتبار صرافی والکس

مهمترین اصل برای مشخص نمودن اعتبار صرافی های ارز دیجیتال در ایران، مراجعه به سابقه و بررسی نظرات افرادیست که با صرافی مورد نظرمان فعالیت کرده اند. چرا که در ایران هنوز قانونی برای فعالیت صرافی های ارز دیجیتال مشخص نشده است؛ و هیچگونه مجوزی به عنوان مجوز صرافی برای هیچکدام از صرافی های ایرانی صادر نشده است. بنابراین تنها راه برای فهمیدن درجه اعتبار، رجوع به افکار عمومی است .

درباره صرافی والکس تا کنون گزارش مبنی بر کلاه برداری منتشر نشده است. البته تخلفات کوچکی وجود دارد ؛که این تخلفات درمورد همه صرافی ها ممکن است رخ بدهد. و نمیتوانیم به صرف داشتن تخلفات کوچک کل سیستم را زیر سوال ببریم .

اعتبار صرافی والکس

در صرافی والکس نگهداری دارایی ها به روش cold storage یا همان روش سرد است؛ که در آن نیاز به انلاین بودن نیست. استفاده از روش های نگهداری سرد دارایی باعث میشود؛ که امنیت حساب ها بالا رفته و مانع از هک شدن آنها میشود .

کلام پایانی :

بزرگترین دغدغه برای هر شخصی که قصد شروع و ورود به بازارهای ارز دیجیتال مانند فارکس را دارد؛ انتخاب یک پلتفرم معاملاتی با سابقه با درجه امنیت بالا و امکانات کامل است.

در حال حاضر صرافی والکس پارامترهای مربوط به یک صرافی مناسب را دارد و میتواند برای انتخاب گزینه مناسبی باشد. این را بگوییم که ما قصد توصیه و پیشنهاد هیچ صرافی یا بروکری را به شما نداریم؛ و در انتها این شما هستید که با بررسی و مقایسه این پلتفرم ها با یکدیگر باید به نتیجه گیری مناسب برسید. ما در فارکسینو اطلاعات کاملی درخصوص فارکس و جزئیات آن ازجمله نحوه دریافت سیگنال فارکس برای شما ارائه کرده‌ایم که درصورت نیاز می توانید از آنها بهره ببرید.

سوالات متداول:

  1. سیستم کاری صرافی والکس به چه روشی انجام می شود؟

صرافی والکس با هدف بوجود آوردن بستری با فضای کاربری آسان و امن برای فعالین بازار رمز ارزها در ایران فعالیت خود را آغاز کرد. سیستم کاری این صرافی به روش P2P یا همتا به همتا است.

  1. ثبت نام در صرافی والکس چگونه است؟

برای ثبت نام در صرافی والکس با وارد شدن به سایت این صرافی از قسمت ثبت نام و پر کردن اطلاعات کاربری می توانید ثبت نام اولیه خود را انجام دهید. در صورتی که شرکت حقوقی دارید می توانید در صرافی والکس حساب جداگانه داشته باشید.

  1. احراز هویت در صرافی والکس چگونه انجام می شود؟

احراز هویت در صرافی والکس دارای دو سطح پایه و پیشرفته است. در سطح پایه با ثبت اطلاعات کاربری می توانید از امکانات این سطح استفاده کنید. سقف واریز در این سطح 25 میلیون تومان و برداشت نامحدود است.در احراز هویت سطح پیشرفته اطلاعات بیشتری از کاربر خواسته می شود تا بتوانند از امکانات این صرافی بصورت کامل استفاده کنند.

  1. امکانات صرافی والکس به چند بخش تقسیم می شود؟

بخش معامله- بخش پیشرفته- خرید و فروش آنی- بات معامله گر صرافی والکس- سکوی معامله

  1. بخش معامله در صرافی والکس چیست؟

امکانات و فعالیت های عمده موجود در صرافی والکس در این بخش قرار دارد که کاربران می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.

  1. خرید فروش آنی در صرافی والکس به شکل است؟

کاربران در این بخش می توانند بصورت آنی یا همان سرخطی معاملات خود را انجام دهند در این بخش معاملات با قیمت لحظه ای بازار انجام می شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.