تبدیل وب مانی به تتر 

تبدیل وب مانی به تتر 

در دنیای امروز تبدیل وب مانی به تتر مانند تبادل دیگر ارزها به یکدیگر یکی از راه های انجام تراکنش های تجاری محسوب میشود. درواقع تبادل ارزها به یکدیگر، جزئی از مسیر انجام یک مبادله به حساب آمده و شما برای انجام هرگونه معامله ای خواه ناخواه نیازمند این هستید تا این تبادلات را انجام دهید.

در این مقاله قصد داریم شما را با روش تبدیل وب مانی به تتر آشنا کنیم و نکات ضرروی برای انجام این تبادل را با شما در میان بگذاریم.

وب مانی چیست؟

در پاسخ به سوال وب مانی چیست؛ باید بگوییم که وب مانی یکی از قدیمی ترین و پرکاربرترین پلتفرم های مبادلات و پرداخت های آنلاین به حساب می آید . این کمپانی در سال 1998 در کشور روسیه به ثبت رسیده است؛ شما میتوانید با استفاده از این پلتفرم تبادلات مالی خود را در سراسر دنیا انجام دهید.

شما میتوانید در اکثر سایت های معتبر ارائه خدمات وکالا در سراسر دنیا از و بمانی برای خرید محصول یا خدمات مورد نظر خود بهره ببرید. حتی بعضی از برورکرهای فارکس، قابلیت شارژ و برداشت حساب های خود را با استفاده از وب مانی برای کاربران خود فراهم کرده اند.

آیا میدانید فارکس چیست؟ برای آشنایی با بهترین کانال های سیگنال فارکس وارد لینک شوید.

چگونگی تبدیل وبمانی به تتر

سیستم وب مانی یک پلتفرم امن و پر سرعت برای کاربران بخصوص فعالین بازارهای مالی در ایران به شمار میرود؛ چرا که سیستم وب مانی با فعالیت ایرانی ها مشکلی نداشته و کاربران به راحتی میتوانند با داشتن حساب وب مانی و احراز هویت در آن مبادلات خود را انجام دهند .

تتر چیست ؟

تتر یک رمز ارز از نوع استیبل کوین در حوزه ارزهای دیجیتال محسوب میشود؛ که عدد آن به صورت ثابت بر روی 1 دلار ثابت میباشد.کاربران میتوانند برای حفظ و نگهداری سرمایه های خود یا انجام مبادلات چه در حوزه رمز ارزها، چه برای خرید خدمات و محصولات از سایت های خارجی از این رمز ارز محبوب استفاده کنند.

تتر را در بازار رمز ارزها با نماد USDT می شناسند .در حال حاضر شما میتوانید مبادلات خود را بروی این رمز ارز بر روی دو بستر معروف ERC20 که مربوط به شبکه اتریوم است؛ و یا TRC20 که مربوط به شبکه ترون است انجام دهید. تفاوت این دو شبکه با هم در دریافت کارمزد است؛ که در شبکه ERC20 این کارمزد کمی بیشتر از شبکه TRC20 می باشد .

در واقع، امروزه داشتن مقداری تتر در حساب کیف پول های کاربران به امری ضرروی تبدیل شده است؛ و رفته رفته به محبوبیت آن در بین پلتفرم های ارائه خدمات و فروش محصولات افزوده میشود.

داشتن حساب وب مانی برای تبدیل وب مانی به تتر 

شما برای اینکه بتوانید این تبادل مالی را انجام دهید؛ لازمه آن این است که حتما یک حساب وب مانی داشته باشید . برای داشتن حساب وب مانی کافی است؛ تا با مراجعه به وبسایت رسمی وب مانی اقدام به افتتاح حساب وبمانی کنید؛ و همانطور که گفتیم به راحتی احراز هویت خود را انجام دهید؛ تا بتوانید از خدمات ارائه شده توسط وب مانی بهره لازم را ببرید.

دامنه وب مانی در ایران فیلتر نیست و شما میتوانید از طریق ای پی ایران به این وبسایت وصل شوید و حساب خود را افتتاح کنید .

داشتن حساب تتر برای تبدیل وبمانی به تتر

اکنون با داشتن حساب وب مانی و شارژ آن میتوانید هر زمانی که خواستید پروسه تبدیل وب مانی به تتر را در پلتفرم های دیگر انجام دهید.

داشتن حساب تتر برای تبدیل وبمانی به تتر

برای داشتن حساب تتر، شما باید در یکی از صرافی های معتبر و شناخته شده ارزهای دیجیتال، اقدام به افتتاح حساب و احراز هویت کنید. برای اینکار میتوانیم صرافی های آبان تتر، بیت برگ و یا نوبیتکس را در بین صرافی های ایرانی و صرافی بینگ ایکس و کوینکس را دربین صرافی خارجی به شما پیشنهاد دهیم.

با افتتاح حساب در یکی از صرافی های معتبر و شارژ حساب خود در آن صرافی، میتوانید تتر مورد نیاز خود برای تبدیل وب مانی به تتر یا بلعکس را بدست آوردید. فراموش نکنید رعایت نکات امنیتی مهمترین بخش کار شماست و شما باید بلافاصله بعد از خرید هر ارز دیجیتالی، آن را به کیف پول های خود انتقال دهید و از نگهداری هرگونه ارزی در کیف پول های صرافی به شدت خودداری کنید.

چگونگی تبدیل وبمانی به تتر

شما میتوانید از دو طریق تبدیل وبمانی به تتر را انجام دهید.

  1. ساده ترین راه این است که وارد حساب وب مانی که در سایت وب مانی ساخته اید شوید . در مرجله بعد بر روی کیف پول وب مانی خود که دارای موجودی میباشد کلیک کنید. با استفاده از گزینه More و بعد از آن انتخاب گزینه Exchange funds در پنچره باز شده مقدار تتر مناسب با موجودی وب مانی خود را وارد کرده تا فرآیند تبدیل برای شما انجام شود .

دقت کنید در این روش، کارمزد برای تبدیل وب مانی به تتر بالا می باشد. اگر مقدار کارمزد برای شما مقرون به صرفه نیست. میتوانید از روش های دیگری برای تبدیل وب مانی به تتر استفاده کنید . به عنوان مثال ابتدا، وب مانی را تبدیل به ریال کنید و سپس آن را از طریق صرافی ارز دیجیتال تبدیل به تترکنید.

  1. با مراجعه به یک صرافی دیجیتال و ورود به قسمت تبدیل ارز در ادامه با انتخاب روش پرداخت میتوانید این پرداخت را متناسب با میزان تتر درخواستی خود از طریق کیف پول وب مانی خود انجام دهید.

در این روش، کارمزد کمتری را نسبت به حالت قبل پرداخت خواهید کرد. دقت کنید صرافی را که انتخاب میکنید؛ حتما از روش پرداخت با وب مانی پشتیبانی کند.

نکات امنیتی و مهم برای تبدیل وبمانی به تتر 

چند نکته بسیار مهم و امنیتی مربوط به موضوع تبدیل وب مانی به تتر وجود دارد که  در اینجا به مهمترین آنها اشاره میکنیم :

  • الزاما قبل از انجام هرگونه تراکنشی بررسی کنید؛ که صرافی مورد نظر شما از پرداخت به روش وب مانی پشتیبانی کند.
  • مسائل مربوط به امنیت پرداخت های خود را حتما رعایت کنید.
  • از کد های تایید برداشت برای جا به جایی پول استفاده کنید.
  • دقت کنید سایت وب مانی، نیازی به استفاده از ای پی غیر ایرانی ندارد اما برای کارکردن در بیشتر صرافی های خارجی با ای پی های ایران به مشکل برخواهید خورد. از این رو در مراحل جا به جایی سعی کنید از ف.ی.ل.ت.ر شکن استفاده کنید.
  • پروتکل های امنیتی مربوط به دامنه ها را به دقت مورد بررسی قرار دهید.
  • دقت زیادی به میزان کارمزدهای دریافتی کنید تا مناسب ترین میزان کارمزد را بپردازید .

ما در این مقاله راه های تبدیل وب مانی به تتر را با شما در میان گذاشتیم؛ تا شما بتوانید با آگاهی بیشتر نسبت به این فرآیند تبادلات خود را انجام دهید. دقت کنید که صرافی های عنوان شده در این مقاله صرفا یک پیشنهاد بوده در نهایت این شما هستید که بایداز بین آنها بهترین گزینه را انتخاب کنید؛ و مسئولیت مستقیم این انتخاب با خود شما می باشد.

سوالات متداول:

  1. وب مانی چیست؟
    یکی از قدیمی ترین و کاربردی ترین پلتفرم های پرداخت آنلاین وب مانی است. می توان از طریق وب مانی تبادلات مالی مالی خود در سراسر جهان بصورت آنلاین انجام داد. در سراسر دنیا برای خرید محصول یا خدمات در سایت های مورد نظر می توانید از وب مانی استفاده کنید. حتی بعضی از بهترین بروکرها ی فارکس جهت شارژ و برداشت حساب کاربران با استفاده از وب مانی را فراهم کرده اند.
  2. تتر چیست؟
    یک نوع رمز ارز از نوع استیبل کوین در حوزه ارزهای دیجیتال محسوب میشود. برای تسهیل درانجام معاملات در شبکه بلاکچین ارز تتر در سال 2014 بوجود آمد. قیمت این ارز ثابت است و پشتوانه رمز ارز تتر دلار آمریکاست. یعنی به ازای یک تتر یک دلار آمریکا به عنوان پشتوانه وجود دارد. تتر در بازار رمز ارزها با نماد USDT نمایش داده می شود.
  3. چگونه می توان وب مانی را به تتر تبدیل کرد؟
    برای اینکه بتوانید وب مانی را به تتر تبدیل کنید باید یک حساب وب مانی داشته باشید.برای افتتاح حساب وب مانی با مراجعه به سایت آن، ثبت نام کرده و احراز هویت خود را انجام دهید تا حساب کاربری شما فعال و بتوانید از از خدمات وب مانی استفاده کنید. پس از شارژ حساب وب مانی هر زمانی که خواستید می توانید پروسه تبدیل وب مانی به تتر را انجام دهید.
  4. امکان افتتاح حساب وب مانی برای ایرانیان وجود دارد؟
    بله دامنه وب مانی در ایران فیلتر نیست و شما می توانید از طریق آی پی ایران به این وب سایت متصل شده و حساب خود را افتتاح کنید.
  5. داشتن حساب تتر برای تبدیل وب مانی به تتر چگونه است؟
    برای این کار باید در یکی از صرافی های معتبر و شناخته شده ارزهای دیجیتال افتتاح حساب انجام دهید. با شارژ حساب خود در صرافی تتر مورد نیاز خود برای تبدیل وب مانی به تتر و بالعکس برای شما فراهم می شود.
  6. چند مورد از نکات مهم امنیتی برای تبدیل وب مانی به تتر را بیان کنید؟
    قبل از انجام هرگونه تراکنشی دقت کنید که صرافی مورد نظر شما از پرداخت به روش وب مانی پشتیبانی می کند.مسائل مربوط به امنیت پرداخت های خود را حتما رعایت کنید.از کد های تایید برداشت برای جا به جایی پول استفاده کنید.پروتکل های امنیتی مربوط به دامنه ها را به دقت مورد بررسی قرار بدهید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.