تبدیل پرفکت مانی به تتر

تبدیل پرفکت مانی به تتر

برای دانستن اینکه تبدیل پرفکت مانی به تتر به چه صورت و با چه ساز و کاری انجام میگیرد. ابتدا باید کمی راجب به پرفکت مانی و تتر اطلاعات داشته باشیم؛ تا این مفهوم را بهتر درک کنیم. در این مقاله قصد داریم تا این موضوع را مورد بررسی قرار بدهیم .

برای دانش بیشتر: وریفای حساب پرفکت مانی

تتر چیست؟

بعد از بوجود آمدن بیتکوین در سال 2008 و شکل گیری اولین بلاکچین ها به مرور زمان در بازار رمز ارزها این کمبود بوجود آمد؛ که برای تسهیل  در انجام معاملات در شبکه بلاکچین نیاز به نوعی از رمزارزها می باشد؛ که ارزش دارایی آن ها به واسطه نوسانات شدید قیمت ثابت بماند و تغییری در قیمت آنها ایجاد نشود. فارکس یکی دیگر از بازارهای مالی است که می توانید از طریق دریافت سیگنال های فارکس تضمینی آن به درآمد برسید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به مطالب منتشر شده در فارکسینو سر بزنید.

از این رو در سال 2014، ارز تتر با عنوان تجاری RELCOIN بوجود آمد. و بعد ها در سال 2015 نام خود را به تتر با نماد تجاری USDT تغییر داد. پشتوانه رمز ارز تتر دلار آمریکا می باشد؛ به این معنی که در ازای هر یک تتر یک دلار امریکا به عنوان پشتوانه وجود دارد.

با توجه به این موضوع، ارزش هر تتر به اصطلاح بروی 1 پینگ شده و ثابت مانده. در واقع ارز تتر به عنوان یک استیبل کوین به بازار رمز ارزها معرفی شد و بعد ها ارزهای دیگری در قالب استیبل کوین های دیگر با پشتوانه های مختلف و الگوریتم های متفاوت بوجود آمد؛ اما کماکان معتبر ترین آنها تتر می باشد.

شما برای داشتن ارز تتر، ابتدا نیاز است که در یک صرافی ارز دیجیتال معتبر اقدام به افتتاح حساب کنید(افتتاح حساب در صرافی)؛ و در ادامه با داشتن کیف پول ارزدیجیتال امن بعد از خرید این رمز ارز، آن را به کیف پول خود منتقل کنید.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی نوعی از سیستم های پرداخت الکترونیکی می باشد که می توانید به واسطه آن تراکنش های مالی خود را در سراسر جهان در محیطی امن و با سرعت بالا انجام دهید. پیدایش پرفکت مانی به سال 2007  در کشور پاناما به ثبت رسیده است .

ساختار پرفکت مانی کاملا متفاوت از رمز ارزها می باشد و هیچگاه نباید این دو را با هم یکی بدانیم . شما برای خرید پرفکت مانی و استفاده از آن باید به سایت پرفکت مانی مراجعه کرده و با افتتاح حساب تراکنش های خود را انجام بدهید.

چگونگی تبدیل پرفکت مانی به تتر:

شما برای تبدیل پرفکت مانی به تتر  و بلعکس نیاز به انجام چندین کار نیاز دارید .

در ابتدا، باید اقدام به افتتاح یک حساب برای خرید تتر در یکی از صرافی های معتبر انجام کنید. در ادامه با واریز مبلغ ریالی به حساب صرافی، تتر مورد نیاز خود را خریداری بکنید. یا اینکه در صورت داشتن ارز دیگری مانند بیتکوین یا دیگر رمز ارزها در صرافی مورد نظر آن را تبدیل به تتر بکنید.

آشنایی با: صرافی های خارجی

چگونگی تبدیل پرفکت مانی به تتر

در ادامه باید از طریق پنل کاربری خود در سایت پرفکت مانی، میزانی را که مد نظرتان است را به صرافی خود جهت تبدیل پرفکت مانی به تتر را انتقال بدهید؛  و یا اینکه از درون خود صرافی این انتقال را انجام دهید.

در نهایت به بخش تبدیل ارزها در صرافی خود مراجعه کنید و از این طریق فرآیند تبدیل پرفکت مانی به تتر را انجام دهید.

کجا می توانید تبدیل پرفکت مانی به تتر را انجام دهید ؟

همانطور که گفتیم برای اینکار باید به یک صرافی معتبر مراجعه بکنید و افتتاح حساب انجام بدهید . دقت کنید؛ صرافی که انتخاب میکنید برای ثبت نام حتما از تبدیل پرفکت مانی به تتر پشتیبانی کند؛ چرا که بعضی از صرافی ها هستند که این عملیات را پشتیبانی نمیکنند .

تعدادی از صرافی هایی که معتبر هستند و عملیات تبدیل پرفکت مانی به تتر را انجام میدهند را به شما معرفی میکنیم.

دقیت کنید که مسئولیت  انتخاب هر کدام از این صرافی ها به عهده خود شما می باشد و ما در اینجا صرفا آنها را به شما معرفی می کنیم. 

نکات امنیتی و مهم برای تبدیل پرفکت مانی به تتر :

همانطور که عنوان شد حتما از پشتیبانی کردن صرافی مورد نظرتان از تبدیل پرفکت مانی به تتر مطمئن شوید.

  1. به میزان دریافت کارمزد برای انجام فرآیند تبدیل پرفکت مانی به تتر دقت کنید تا بیشتر از حد معمول این کارمزد را پرداخت نکنید.
  2. سعی کنید از امکانات امنیتی برای ترانسفر پولتان در هر دو پلتفرم تتر و پرفکت مانی استفاده کنید. مانند، برداشت های دو مرحله ای تا اتفاق جبران ناپذیری برای سرمایه شما رخ ندهد .
  3. سعی کنید در تمامی مراحل از ورود به حساب های کاربری تا جا به جایی پول هم در صرافی در وبسایت پرفکت مانی برای تبدیل پرفکت مانی به تتر از ای پی های غیر از ایران استفاده کنید؛ چرا که ممکن است با توجه به قوانین موجود، به مشکل بر بخورید .
  4. هیچگاه ایمیل های مشکوک را بروی دستگاه هایی که از آنها برای انجام تراکنش های خود اسستفاده میکنید باز نکنید. و بر روی لینک های مشکوک کلیک نکنید؛ زیرا در این صورت احتمال هک شدن دستگاه شما و خالی شدن حساب هایتان وجود دارد .
  5. تلاش کنید تا قویترین رمز های عبور را برای حساب های خود لحاظ کنید. از رمزهایی استفاده کنید که دارای کارکترهای مختلف مانند # ، @ و استفاده از حروف کوچک و بزرگ.
  6. دقت کنید که اتصال امنی را به وبسایت مورد نظر داشته باشید. اینکار را با بررسی دامنه HTTPS میتوانید انجام دهید.
  7. سعی کنید قبل از انجام تراکنش اصلی، مسیر خود را با انجام تراکنش های کوچک تست کنید. در صورتی که تراکنش مورد نظر به درستی انجام شده بود عملیات اصلی را انجام بدهید.
  8. همیشه از تاریخچه تراکنش های خودتان یک کپی نگهداری کنید تا در صورت بروز مشکل سندی برای اثبات ادعای خود داشته باشید.

ما در این مقاله تلاش کردیم تا به شما نحوه تبدیل پرفکت مانی به تتر را آموزش دهیم؛ و به نکات کلیدی برای داشتن یک تراکنش امن و بی خطر اشاره کردیم . تبدیل پرفکت مانی به تتر یکی از راه هایی است که شما میتوانید برای در اختیار داشتن تتر اقدام به انجام آن کنید.

البته در صورتی که از قبل، پرفکت مانی رادر اختیار داشته باشید؛ کافی است که شما نکات امنیتی جا به جایی پول را به درستی انجام دهید تا دچار مشکل حاد در انجام این پروسه نشوید.

سوالات متداول:

  1. تتر چیست؟
    برای تسهیل درانجام معاملات در شبکه بلاکچین ارز تتر در سال 2014 بوجود آمد. قیمت این ارز ثابت است و پشتوانه رمز ارز تتر دلار آمریکاست. یعنی به ازای یک تتر یک دلار آمریکا به عنوان پشتوانه وجود دارد.
  2. شرایط داشتن ارز تتر چگونه است؟
    برای داشتن ارز تتر ابتدا نیاز است در یک صرافی معتبر افتتاح حساب انجام دهید و با داشتن یک کیف پول ارز دیجیتال امن بعد از خرید این رمز ارز آنرا به کیف پول خود انتقال دهید.
  3. پرفکت مانی چیست؟
    پرفکت مانی نوعی از سیستم های پرداخت بصورت الکترونیکی می باشد که می توان به واسطه آن تراکنش های مالی خود را در سراسر جهان در محیطی امن و با سرعت بالا انجام داد. برای خرید پرفکت مانی و استفاده از آن باید در سایت پرفکت مانی افتتاح حساب انجام دهید.
  4. چگونه می توان پرفکت مانی را به تتر تبدیل کرد؟
    در ابتدا باید در یک صرافی معتبر افتتاح حساب انجام دهید.با واریز ریالی به حساب صرافی تتر خود را خریداری کنید یا از طریق رمز ارزها دیگر می توانید آن را به تتر تبدیل کنید.در ادامه باید از طریق پنل کاربری در سایت پرفکت مانی مقداری را که مد نظرتان است را به صرافی خود جهت تبدیل پرفکت مانی به تتر انتقال دهید.
  5. از کجا میتوان پرفکت مانی به تتر را تبدیل کرد؟
    برای این کار باید در یک صرافی معتبر و امن افتتاح حساب انجام دهیم. دقت داشته باشید صرافی را که انتخاب می کنید پشتیبانی این عملیات را انجام دهد.
  6. صرافی هایی که عملیات تبدیل پرفکت مانی به تتر را پشتیبانی می کنند کدامند؟
    صرافی بایننس- صرافی کراکن- صرافی کوینبیس- صرافی بیت ترکس- صرافی فینکس- صرافی کوکوین- صرافی کوینکس

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات بسته شده است !