معرفی بروکر ویندزورWINDSOR

معرفی بروکر ویندزورWINDSOR

از سال 1988 بروکر ویندزور فعالیت خود را به عنوان یک شرکت تجاری در قبرس آغاز به کار کرده؛ و از سال 2001 خدمات خود را در بازار فارکس در اختیار کاربران  خود قرار داده است. این بروکر به عنوان یکی از قدیمی ترین بروکرهایی است که با کاربران  ایرانی کار می کند .

اعتبار بروکر ویندزور

حوزه فعالیت این بروکر بسیار وسیع می باشد و در حال حاضر به کاربران زیادی در کشورهای مختلف خدمات خود را ارائه میدهد.

آیا بروکر ویندزور معتبر است؟

بروکر ویندزور دارای چندین رگوله معتبر از سازمان های متعبر است. همین امر باعث میشود بروکر ویندزور از اعتبار بیشتری برخوردار شود؛ ضمن اینکه این بروکر نزد کاربران ایرانی نیز دارای وجه مناسبی است؛ و تا کنون گزارشی مبنی بر کلاه برداری از این بروکر عنوان نشده است .

مجوزهای این بروکر

 

در تصویر  بالا میتوانید رگوله های این بروکر را مشاهده کنید؛ و یا برای بررسی بیشتر طریق لینک https://fa.windsorbrokersiran.com/license-regulations  مجوزهای این بروکر را بررسی کنید.

ثبت نام در بروکر ویندزور :

برای ثبت نام در بروکر ویندزور میتوانید از این لینک استفاده کنید.

برای ثبت نام در بروکر ویندزور نیز، مانند باقی بروکرها ابتدا باید با ثبت نام اولیه کابین شخصی خود را بسازید؛ تا بتوانید در ادامه اقدام به افتتاح حساب بکنید. برای ساخت کابین شخصی تنها کافیست اطلاعات اولیه خود مانند: نام ونام خانوادگی، شماره تلفن وایمیل را  وارد کنید( لینک افتتاح حساب )

ثبت نام در بروکر ویندزور

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید به محض مشخص کردن کشور، در پنچره مربوطه رگوله مربوط به آن کشور را به شما نمایش میدهد.

از آنجایی که بروکر ویندزور به شهروندان امریکایی خدماتی را ارائه نمیدهد؛ حتما  باید تیک مربوط به غیر شهروند بودن آمریکا را بزنید.

احراز هویت KYC در بروکر ویندزور :

همانور که قبلا هم اشاره کردیم در تمامی پلتفرم های مالی بین اللملی به خاطر وجود موضوع پولشویی و مبارزه با تررویسیم و همینطور محافظت از اطلاعات مشتریان موضوع احراز هویت جزء الزامات مراحل ثبت نام می باشد.

بروکر ویندزور نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ و شما برای اینکه بتوانید حساب معاملاتی خود را شارژ کنید؛ و معاملات خود را آغاز بکنید؛ حتما باید مراحل احراز هویت را انجام بدهید.

برای این کار حتما باید دو بخش احراز هویتی شخصی و تاییده محل سکونت مدارک خود را بارگذاری کنید. .

  • برای قسمت احراز هویت شما میتوانید از طریق بارگذاری تصویر یکی از مدارک شناسایی خود مانند کارت ملی، شناسنامه، پاسپورت یا گواهینامه این مرحله را انجام بدهید.
  • در قسمت تایید محل سکونت، شما میتوانید با بارگذاری یکی از این مدارک تایید مورد نیاز را دریافت بکنید .

یکی از قبوض مصرفی مانند آب،برق،گاز یا تلفن ،اجاره نامه، صورتحساب بانکی یا دفترچه حساب بانکی را حتما داشته باشید.

انواع حساب های معاملاتی در بروکر ویندزور:

در بروکر ویندزور دو حساب معاملاتی برای استفاده در اختیار کاربران قرار گرفته است.

حساب معاملاتی پرایم PRIME :

در این مدل از حساب ها، حداقل میزان واریزی شما 50 دلار می باشد. اسپرد برای این حساب از 1 پیپ به صورت شناور شروع میشود؛ و میزان لوریج تعلق گرفته به این حساب حداکثر تا 1 به 1000 می باشد. بابت انجام معاملات در این مدل از حساب از شما کمیسیون دریافت نخواهد شد.

حداقل حجمی که میتوانید در این حساب برای معاملات خود اعمال کنید 0.01 لات میباشد. در حساب های بروکر ویندزور محدودیتی برای گرفتن حداکثر حجم در نمادهای فارکسی  وجود دارد؛ که این عدد بر روی 50 لات می باشد.

در این حساب شما میتوانید از قابلیت هجینگ برای پوشش ریسک های خود استفاده کنید؛ و بروکر محدودیتی را در این مورد بر روی حساب های خود اعمال نمیکند .

حساب پرایم دارای شرایط اسلامی است. و معاملات بدون سواپ در اختیار شما قرار دارد . سطح استاپ اوت در این حساب 20% و سطح مارجین کال در این حساب 100% می باشد. ضمن اینکه حساب شما در برابر منفی شدن بالانس محافظت شده است .

در این حساب بخشی به عنوان بخش تمرین در اختیار کاربران قرار دارد .(افتتاح این حساب)

حساب معاملاتی زیرو ZERO :

در این مدل از حساب ها حداقل میزان واریزی شما 1000 دلار می باشد. اسپرد برای این حساب از0  پیپ به صورت شناور شروع میشود و میزان لوریج تعلق گرفته به این حساب حداکثر تا 1 به 1000 می باشد.

بابت انجام معاملات در این مدل از حساب از شما کمیسیون دریافت خواهد شد؛ که میزان آن 8 دلار به ازای هر 1 لات معامله است .

حداقل حجمی که میتوانید در این حساب برای معاملات خود اعمال کنید 0.01 لات میباشد. در حساب های بروکر ویندزور محدودیتی برای گرفتن حداکثر حجم در نمادهای فارکسی وجود دارد؛ که این عدد بروی 50 لات می باشد.

در این حساب شما میتوانید از قابلیت هجینگ برای پوشش ریسک های خود استفاده کنید؛ و بروکر محدودیتی را در این مورد بروی حساب های خود اعمال نمیکند .

حساب زیرو دارای شرایط اسلامی نیست؛ و معاملات دارای سواپ است . سطح استاپ اوت در این حساب 20% و سطح مارجین کال در این حساب 100% می باشد. ضمن اینکه حساب شما در برابر منفی شدن بالانس محافظت شده است .

انواع حساب های معاملاتی در بروکر ویندزور

در این حساب بخش تمرین در اختیار کاربران قرار ندارد . (افتتاح این حساب)

نمادهای قابل معامله در بروکر ویندزور :

در بروکر ویندزور طیف وسیعی از نمادهای مختلف برای انجام معامله در اختیار کاربران قرار گرفته است.

تعداد نمادهای ارائه شده در بروکر ویندزور متناسب با نوع حساب انتخابی شما متفاوت خواهد بود.

  • جفت ارزهای بازار فارکس FX CFD
  • فلزات نقدی CFD
  • بازار CFD کاهالا بخش انرژی
  • بازار CFD کالاها بخش کالاهای نرم
  • قراردادهای CFD کالاهای نقدی
  • قراردادهای CFD شاخص های نقدی
  • بازار CFD اوراق خزانه داری
  • بازار CFD شاخص ها
  • بازار CFD ارزها
  • بازار CFD فلزات
  • بازار CFD سهام ها
  • بازار CFD صندوق های قابل معامله در بورس (ETF)
  • بازار CFD رمز ارزها

همانطور که میبینید تنوع بالای از نمادها برای معامله گران در این بروکر وجود دارد. در صورتی  تمایل برای بررسی دقیق تر نمادها، میتوانید از طریق لینک زیر میتوانید وارد سایت اصلی بروکر بشوید و جزئیات کامل نمادها را در آنجا بررسی کنید.

https://fa.windsorbrokersiran.com/mt4-products/

نحوه واریز و برداشت در بروکر ویندزور:

بروکر ویندزور بر عکس بروکرهای دیگر، در روش های واریز و برداشت خود از تنوع بالایی برخوردار نیست؛ که میتوانیم این مورد را یکی از ایرادات جدی این بروکر به حساب بیاوریم؛ چرا که یکی از پارامترهای مهم برای انتخاب یک بروکر تنوع در شیوهای واریز و برداشت می باشد .

البته این بروکر این نقص را به نوعی در واریزهای ریالی خود پوشش داده است؛ به صورتی که اگر شما در نظر داشته باشید مبالغ بالایی را از این طریق به حساب خود واریز کنید یا از آن برداشت انجام دهید از شما کارمزدی بابت این عملیات دریافت نمیکند.

به صورت کلی این بروکر دو روش را برای واریز و برداشت در نظر گرفته است :

  • واریز و برداشت ریالی به روش سنتی از طریق صراف
  • واریز برداشت از طریق رمز ارزها

به این نکته توجه کنید که هر یک از این دو روش بازه زمانی مخصوص به خود را دارا می باشد .

پلتفرم های معاملاتی بروکر ویندزور :

در بروکر ویندزور پلتفرمی که در اختیار کاربران برای معامله وتحلیل قرار میگیرد؛ تنها متا ترید ورژن 4 میباشد؛ که در مقایسه با دیگر بروکرها که از هر دو ورژن 4 و 5 برای این کار استفاه میکنند. این موضوع نوعی ضعف به حساب می آید.

پلتفرم متا تریدر ورژن 4 بروکر ویندزور در شش نسخه ویندوز، مک، اندروید، ای او اس، نسخه تحت وب و همینطور نسخه ای تحت عنوان مولتی ترمینال که شما با استفاده از این نسخه آخر این امکان را خواهید داشت که به صورت همزمان یک معامله را در چند حساب باز کرده و آن را مدیریت کنید.

پلتفرم متا تریدر ورژن 4

ضمن اینکه این بروکر اپلیکیشن اختصاصی خود را نیز در اختیار کاربران قرار داده است تا کار را برای کاربران در جهت انجام عملیات واریز و برداشت و انتقال وجه آسان تر بنمایید .

پتشیبانی بروکر ویندزور :

همانطور که در بررسی دیگر بروکرها نیز عنوان کردیم داشتن پشتیبانی مناسب یکی از پارامترهای انتخاب یک بروکر می باشد. مخصوصا برای کاربران ایرانی که بتوانند سوالات و مشکلات خود را از این طریق برطرف بکنند.

بروکر ویندزرو در قسمت پشتیبانی فقط میتواند از طریق کابین شخصی شما و چت آنلاین پاسخگوی کاربران خود باشد؛ که در نوع خود این محدودیت در پشتیبانی یک نقطه ضعف برای بروکر ویندزور به حساب می آید.

پتشیبانی بروکر ویندزور

همانطور که همیشه میگوییم ما هیچگاه قصد نداریم بروکری را به شما تحمیل کنیم و یا اینکه بروکری را به شما پیشهاد بدهیم. صرفا هدف ما از ارائه این دست از مقالات، بررسی ابعاد مختلف یک بروکر است؛ تا شاید بتواند آگاهی بیشتری را به شما در جهت شناخت هر چه بیشتر بروکر مورد نظرتان را بدهد و شما را برای انتخاب بهتر راهنمایی بکند .

همانطور که خواندیم بروکر ویندزور در بخش داشتن رگوله از استانداردهای بالایی برخوردار است؛ و در بین رقبای خود در این زمینه پیشی گرفته است.

علاوه بر این، داشتن سابقه طولانی و همچنین داشتن وجه مناسب نزد کاربران ایرانی، میتوانند دلایل مناسبی برای انتخاب بروکر ویندزور باشند .

ضمنا تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر کلاه بردار بودن این بروکر منتشر نشده است. البته که در تمامی بروکرها حتی بروکرهای سطح اول دنیا تخلفاتی در بخش فنی شکل میگیرد؛ که این موضوع جزء لاینفک یک بروکر است و اجتناب ناپذیر است.

و به صرف داشتن تخلفات جزئی نمیتوانیم کل ساختار یک بروکر را زیر سوال ببریم؛ بنابراین همانطور که همیشه میگوییم در نهایت این شما هستید که باید با بررسی جوانب مختلف، بروکر دلخواه خود را انتخاب بکنید .

سوالات متداول:

  1. آیا بروکر ویندزور معتبر است؟
    بروکر ویندزور دارای چندین رگوله معتبر از سازمان های معتبر است همین امر باعث می شود بروکر ویندزور از اعتبار بیشتری برخوردار شود و تا کنون گزارشی مبنی بر کلاهبرداری از این بروکر ثبت نشده است.
  2. ثبت نام در بروکر ویندزور چطور انجام می شود؟
    ثبت نام در این بروکر مانند بقیه بروکر ها است بعد از ثبت نام اولیه احرازهویت کاربران ثبت شده و پس از شارژ حساب می توانند شروع به معامله کنند.
  3. تفاوت بین بروکر ویندزور با بقیه بروکرها در چیست؟
    بروکر ویندزور به شهروندان آمریکایی خدمات ارائه نمی دهد و به همین دلیل هنگام ثبت نام باید تیک مربوط به شهروند غیرآمریکایی را فعال کنید.
  4. انواع حساب معاملاتی در بروکر ویندزور کدامند؟
    حساب معاملاتی پرایم PRIME – حساب معاملاتی زیرو ZERO
  5. حداقل واریزی برای حساب پرایم و زیرو در بروکر ویندزور چه مقداراست؟
    حداقل سرمایه برای حساب پرایم 50 دلار و برای حساب زیرو 1000 دلار است.
  6. چه نمادهایی در بروکر ویندزور قابل معامله است؟
    جفت ارزهای بازار فارکس- فلزات نقدی – بازار کالاهای بخش انرژی – بازار کالاهای بخش نرم- قراردادهای کالاهای نقدی – قرارداد شاخص های نقدی- بازار اوراق خزانه داری- بازار شاخص ها- بازار ارزها- بازار فلزات- بازار سهام ها- بازارهای صندوق های قابل معامله در بورس- بازار رمزارزها.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.
  1. قادر گفت:

    یکی از بهترین و پرچالش ترین بروکها بروکر ویندزور است.ویندزور یک بروکر ثبت شده در قبرس است که رگوله های CySEC و IFSC را دارد و جز بروکرهای نسبتاً معتبر محسوب می‌شود. این کارگزاری دو حساب پرایم و زیرو را روی پلتفرم متاتریدر 4 در اختیار کاربران قرار می‌دهد.کارگزاری ویندزور دو حساب معاملاتی به کاربران خود ارائه می‌دهد که شاید در نگاه اول محدود به نظر بیایند. برای احراز هویت در بروکر ویندزور ابتدا باید وارد پنل کاربری سایت شوید و در آنجا زبان را فارسی کنید. سپس در بالا صفحه گزینه تایید ایمیل را می‌بینید، روی آن کلیک کنید

نظرات بسته شده است !