معرفی بروکر اوپو فایننس(OPO FINANCE)

معرفی بروکر اوپو فایننس(OPO FINANCE)

بروکر اوپوفایننس از سال 2020، فعالیت خودش را شروع کرده است .در این مقاله با هم به بررسی این بروکر خواهیم پرداخت. بروکر اوپو فایننس، همواره سعی کرده تا خود را با تکنولوژی روز دنیا پیش ببرد؛ و کار را برای کاربران خود آسان تر کند.

 

معرفی بروکر اوپو فایننس

جالب است بدانید که به تازگی بخشی به عنوان متاورس به بروکر اوپو فایننس اضافه شده؛ در این بخش بروکر اوپو فایننس اعلام کرده است که دفتر خود در متاورس را افتتاح کرده؛ و شما میتوانید به راحتی از آن بازدید کنید.

بروکر اوپو فایننس معتبر است ؟

این بروکر دارای 3 مجوز است. و شرکت اصلی آن در سیشل به ثبت رسیده است . بخش اصلی شرکت اوپوفایننس در عضویت سازمانیست ؛که وظیفه آن حل اختلافات بوجود آمده در بازار فارکس است .یکی از وظایف کمیسیون های مالی، حفاظت از سرمایه های معامله گران است.

فارکس چیست؟

 اعتبار بروکر اوپو فایننس

کمیسیون بروکر اوپو فایننس

بروکر اوپو فایننس تا سقف 20000 یورو سرمایه کاربران خود را بیمه میکند؛ که این  خود یک امتیاز ویژه به حساب می آید .

ویژگی های صرافی اوپو فایننس

در این قسمت ویژگی های صرافی اوپو فایننس که از بهترین صرافی های خارجی است، را بررسی می کنیم:

  1. پلتفرم معاملاتی پیشرفته:
  • اوپو فایننس از پلتفرم‌های معاملاتی پیشرفته‌ای استفاده می‌کند و سایت اوپو فایننس دارای رابط کاربری کاربرپسند و ابزارهای تحلیلی گسترده هستند.
  • این پلتفرم‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا به راحتی و با سرعت بالا معاملات خود را انجام دهند.
  1. تنوع در بازارهای مالی:
  • کاربران می‌توانند در بازارهای مختلفی از جمله فارکس، سهام، کریپتوکارنسی، کالاها و شاخص‌ها معامله کنند.
  • این تنوع به کاربران امکان می‌دهد، تا سبد سرمایه‌گذاری متنوعی را تشکیل دهند و همچنین ریسک‌های خود را مدیریت کنند.
  1. امنیت بالا:
  • سایت اوپو فایننس با استفاده از پروتکل‌های امنیتی پیشرفته و رمزنگاری اطلاعات، امنیت معاملات و اطلاعات کاربران را تضمین می‌کند.
  • این صرافی همچنین از احراز هویت دو مرحله‌ای برای افزایش امنیت حساب‌های کاربری استفاده می‌کند.
  1. پشتیبانی ۲۴/۷:
  • تیم پشتیبانی اوپو فایننس به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات کاربران است.
  • کاربران می‌توانند از طریق ایمیل، چت آنلاین و تماس تلفنی با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنند.
  1. کارمزدهای رقابتی:
  • اوپو فایننس با ارائه کارمزدهای رقابتی و شفاف، به کاربران کمک می‌کند تا هزینه‌های معاملات خود را کاهش دهند و سود بیشتری کسب کنند.
  • این صرافی همچنین تخفیف‌های ویژه‌ای برای معامله‌گران با حجم بالا ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: آموزش کامل فیبوناچی

ثبت نام و احراز هویت در بروکر اوپو فایننس

برای ثبت نام در بروکر اوپو فایننس، میتوانید از این لینک اقدام بکنید . برای ثبت نام اولیه، شما تنها نیاز به داشتن ایمیل و شماره تماس دارید. بعد از ثبت نام اولیه شما باید برای شروع فعالیت خود و شارژ حساب، ابتدا مراحل احراز هویت را انجام بدهید .

بروکر اوپو فایننس نیز مانند باقی بروکرها، احراز هویت را به خاطر قوانین موجود برای پولشویی و مبارزه با تروریسم الزامی می داند. شما برای انجام احراز هویت به یکی از مدارک مانند پاسپورت، کارت ملی و غیره احتیاج دارد. مراحل احراز هویت در سریعترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت .

برای اطلاع دقیق می توانید مقاله ثبت نام در بروکر اوپو فایننس را مطالعه کنید.

نکات ثبت نام بروکر اوپو فایننس

برای ثبت نام بروکر اوپو فایننس نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • دقت در ارائه اطلاعات: اطلاعات و مدارک باید دقیق و صحیح باشند تا فرآیند احراز هویت در سایت اوپو فایننس به سرعت انجام شود.
  • زمان بررسی: بررسی مدارک معمولاً در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود، اما بسته به حجم درخواست‌ها ممکن است کمی زمان ببرد.
  • پشتیبانی: در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال، می‌توانید با تیم پشتیبانی اوپو فایننس از طریق ایمیل یا شماره تماس‌های ارائه شده در وبسایت تماس بگیرید.

با تکمیل مراحل ثبت نام بروکر اوپو فایننس و احراز هویت، می‌توانید حساب کاربری خود را شارژ کرده و فعالیت‌های مالی خود را در بروکر اوپو فایننس آغاز کنید.

انواع حساب در بروکر اوپوفایننس

بروکر اوپوفایننس برای اینکه از باقی رقبای خود عقب نماند؛ تلاش کرده تا با ارائه حساب های متنوع خود را به عنوان یک بروکر دارای خدمات با کیفیت بالا مطرح کند؛ از این رو 4 مدل حساب برای استفاده کاربران خود در اختیار آنها قرار داده است .

حساب STANDARD :

در این حساب، ارز پایه دلار میباشد  (در بعضی از بروکرها امکان شارژ حساب با ارزهای دیگر نیز وجود دارد ) حداقل سرمایه اولیه برای شروع کار در حساب استاندارد بروکر اوپو فایننس، 100 دلار می باشد؛ و حداکثری نیز برای آن تعریف نشده است.

میزان اسپرد دریافتی در حساب استاندارد از 1.8 پیپ به صورت شناور شروع میشود. این عدد متناسب با نماد انتخابی شما متغییر خواهد بود .

هشدار سطح مارجین در حساب استاندارد 80 % است و میزان سطح استاپ اوت 40 % می باشد .

میزان لوریجی که به شما در حساب استاندارد تعلق میگیرد حداکثر تا عدد 1 به 2000 خواهد بود .

حساب STANDARD

در حساب استاندارد، کمیسیونی از شما بابت انجام معاملات دریافت نمیشود. دقت کنید که کمیسیون با اسپرد دو موضوع جدا از هم هستند؛ و با یکدیگر فرق میکنند.

شما در بروکر اوپو فایننس امکان افتتاح حساب اسلامی را نیز دارید .

حساب ECN :

در این حساب نیز، ارز پایه دلار میباشد . حداقل سرمایه اولیه برای شروع کار در حساب ECN بروکر اوپو فایننس 100 دلار می باشد؛ و حداکثری نیز برای آن تعریف نشده است.

میزان اسپرد دریافتی در حساب ECN از  0.8 پیپ به صورت شناور شروع میشود. این عدد متناسب با نماد انتخابی شما متغییر خواهد بود .

هشدار سطح مارجین در حساب  ECNبرابر با 80 % است و میزان سطح استاپ اوت 40 % می باشد .

میزان لوریجی که به شما در حساب استاندارد تعلق میگیرد؛ حداکثر تا عدد 1 به 2000 خواهد بود .

حساب ECN در بروکر اوپو فایننس

در حساب  ECN از شما بابت انجام معاملات کمیسیون دریافت میشود؛ که این عدد در حال حاضر 6 دلار به ازای هر یک لات معامله است .دقت کنید که کمیسیون با اسپرد دو موضوع جدا از هم هستند و با یکدیگر فرق میکنند.

شما در بروکر اوپو فایننس، امکان افتتاح حساب اسلامی را نیز دارید .

حساب سوشیال ترید :

در حساب سوشیال ترید نیز، ارز پایه دلار میباشد . حداقل سرمایه اولیه برای شروع کار در حساب سوشیال ترید بروکر اوپو فایننس، 200 دلار می باشد و حداکثری نیز برای آن تعریف نشده است.

میزان اسپرد دریافتی در حساب سوشیال ترید از 1.5 پیپ به صورت شناور شروع میشود. این عدد متناسب با نماد انتخابی شما متغییر خواهد بود . هشدار سطح مارجین میزان لوریجی که به شما در حساب استاندارد تعلق میگیرد حداکثر تا عدد 1 به 2000 خواهد بود

در حساب سوشیال ترید برابر با 80 % است و میزان سطح استاپ اوت 40 % می باشد .

 

حساب سوشیال ترید بروکر اوپو فایننس

در حساب سوشیال ترید، کمیسیونی از شما بابت انجام معاملات دریافت نمیشود. دقت کنید که کمیسیون با اسپرد دو موضوع جدا از هم هستند؛ و با یکدیگر فرق میکنند.

شما در بروکر اوپو فایننس امکان افتتاح حساب اسلامی را نیز دارید .

حساب ECN PRO :

در این حساب نیز، ارز پایه دلار میباشد . حداقل سرمایه اولیه برای شروع کار در حساب ECN PRO بروکر اوپو فایننس، 5000 دلار می باشد و حداکثری نیز برای آن تعریف نشده است.

میزان اسپرد دریافتی در حساب ECN PRO از  0 پیپ به صورت شناور شروع میشود. این عدد متناسب با نماد انتخابی شما متغییر خواهد بود .

هشدار سطح مارجین در حساب  ECN PROبرابر با 80 % است؛ و میزان سطح استاپ اوت 40 % می باشد .

میزان لوریجی که به شما در حساب استاندارد تعلق میگیرد؛ حداکثر تا عدد 1 به 2000 خواهد بود.

حساب ECN PRO در بروکر اوپو فایننس

در حساب  ECN PRO از شما بابت انجام معاملات کمیسیون دریافت میشود؛ که این عدد در حال حاضر 4 دلار به ازای هر یک لات معامله است .دقت کنید که کمیسیون با اسپرد دو موضوع جدا از هم هستند و با یکدیگر فرق میکنند. این حساب با توجه به حداقل واریزی برای موجودی اولیه، بیشتر مناسب تریدهای حرفه ای می باشد .

شما در بروکر اوپو فایننس امکان افتتاح حساب اسلامی را نیز دارید .

روش های واریز و برداشت در بروکر اوپو فایننس :

همانطور که قبلا نیز عنوان کردیم راه کارهای جا به جایی پول، همیشه یکی از بزرگترین دغدغه ها برای معامله گران بوده است. بروکر اوپو فایننس نیز برای برطرف کردن این مسئله روشه های مختلفی را برای انتقال پول در نظر گرفته است .

  • واریز و برداشت ریالی از طریق تاپ چینج در بروکر اوپو فایننس
  • واریز و برداشت از طریق پرفکت مانی در بروکر اوپو فایننس
  • واریز و برداشت از طریق رمز ارزها در بروکر اوپو فایننس
  • واریز و برداشت از طریق ویزا کارت در بروکر اوپو فایننس
  • واریز و برداشت از طریق انتقال بین بانکی در بروکر اوپو فایننس
  • واریز و برداشت از طریق اسکریل و نتلر در بروکر اوپو فایننس

همینطور که میبینید تنوع زیادی برای راحتی حال کاربران توسط بروکر اوپو فایننس در نظر گرفته است .

پلتفرم های معاملاتی بروکر اوپو فایننس

بروکر اوپو فایننس نیز مانند دیگر بروکرها، از پلتفرم رایج و شناخته شده متا تریدر در 2 ورژن MT4  و MT5  استفاده میکند؛ که دارای فضای کاربری مناسبی است؛ و کار کردن با آن برای اکثریت فعالین این بازار راحت است. این دوپلتفرم در 4 نسخه ویندوز، اندروید، ای او اس و مک در اختیار مشتریان قرار دارد .

پلتفرم های معاملاتی بروکر اوپو فایننس

نسخه تحت وب نیز از طرف بروکر اوپو فایننس برای استفاده کاربران در دسترس آنها قرار گرفته است.

امکانات و ویژگی‌های اضافه پلتفرم‌های اوپو فایننس

حساب‌های آزمایشی (Demo Accounts):

  • تمرین بدون ریسک: کاربران می‌توانند با استفاده از حساب‌های آزمایشی به صورت کاملاً رایگان و البته بدون ریسک، مهارت‌های معاملاتی خود را در محیط واقعی بازار تمرین کنند.
  • آموزش و یادگیری: این حساب‌ها برای آموزش مبتدیان و تست استراتژی‌های جدید بسیار مفید هستند.

پشتیبانی از اکسپرت ادوایزرها (Expert Advisors):

  • خودکارسازی معاملات: کاربران می‌توانند از اکسپرت ادوایزرها برای خودکارسازی استراتژی‌های معاملاتی خود استفاده کنند.
  • پشتیبانی و به‌روزرسانی: اوپو فایننس پشتیبانی کامل از اکسپرت ادوایزرها را فراهم کرده و به کاربران کمک می‌کند، تا این ابزارها را به‌روزرسانی و بهینه‌سازی کنند.

بیشتر بخوانید: نقد کردن درآمد ارزی

پشتیبانی بروکر اوپو فایننس 

برای برطرف کردن مشکلات خود در بروکر اوپو فایننس، میتوانید از چت انلاین سایت استفاده کنید. یا اینکه با فرستادن ایمیل به بخش پشتیبانی که آدرس آن در سایت بروکر اوپو فایننس وجود دارد؛ به صورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل هفته، پاسخ هر گونه سوالی را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

با انجام ثبت نام در بروکر اوپو فایننس، برای راحتی کار شما و حل شدن هر چه سریعتر مشکلات شما، شخصی به عنوان مدیر حساب شما در نطر گرفته میشود؛ و شما میتوانید با مدیر شخص خود در ارتباط بوده و در صورت داشتن مشکل یا سوال خاصی از مدیر شخصی خود کمک بگیرید .

نتیجه گیری :

در این مقاله سعی کردیم تا هر چه بیشتر و با دقت بالاتر شما را با بروکر اوپو فایننس آشنا کنیم. در نتیجه همانطور که بارها در مقالات خود گفتیم؛ ما هیچ توصیه ای برای انتخاب این بروکر به شما نمیکنیم؛ و صرفا قصد ما آگاه کردن شما موارد مهمی است که برای اتنخاب یک بروکر به شدت حیاتی به حساب آمده و بدون در نطر گرفتن این مسائل میتوانیم بگوییم که انتخاب شما یک انتخاب مناسب نخواهد بود .

بروکر اوپو فایننس مدت زمان زیادی نیست که فعالیت خود را به عنوان یک بروکر آغاز کرده است. در طول این مدت تاکنون شکایتی از کلاهبرداری یا نارضایتی کاربران از بروکر اوپو فایننس وجود نداشته است؛ اما به هرحال شما باید برای انتخاب این بروکر به خاطر سابقه کم، احتیاط بیشتری را انجام بدهید؛ تا خدایی ناکرده در آینده سرمایه های خود را به این صورت از دست ندهید .

این بروکر در نمایشگاه EXPO دبی نیز شرکت داشته است؛ و جایزه بهترین بروکر فارکسی را نیز از این نمایشگاه دریافت کرده است .

در نهایت این شما هستید که با بررسی و مقایسه بروکرها با یکدیگر باید تصمیم بگیرید؛ که برای شروع فعالیت خود در بازار فارکس به عنوان یک تریدر کدام بروکر برای شما مناسب تر خواهد بود. این را بدانید که بعد کسب آموزش های لازم بازار فارکس اولین قدم انتخاب یک بروکر مناسب است؛ پس این قدم را با آگاهی کامل بردارید . اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در این حوزه و نحوه دریافت سیگنال فارکس تضمینی دارید پیشنهاد می کنیم مقالات منتشر شده در فارکسینو را مطالعه کنید.

سوالات متداول:

  1. آیا بروکر اوپو فایننس معتبر است؟
    بروکر اوپوفایننس دارای سه مجوز معتبر است. بخش اصلی شرکت اپوفایننس در اختیار سازمانی است که وظیفه آن حل اختلاف به وجود آمده در بازار فارکس است.
  2. از مزایا و امتیاز بروکر اوپو فایننس به چه چیزی می توان اشاره کرد؟
    بروکر اپوفایننس تا سقف 20هزار یورو سرمایه کاربران خود را بیمه می کند که این خود یک امتیاز ویژه به حساب می آید.
  3. ثبت نام در بروکر اپو فایننس چطور انجام می شود؟
    برای ثبت نام در بروکر اپوفایننس تنها داشتن ایمیل و شماره تلفن کافی است. بعد از ثبت نام اولیه شما برای فعالیت باید احرازهویت انجام دهید. این احرازهویت مانند بقیه بروکرها انجام می شود؛ و دلیل آن هم مبارزه با پولشویی و تروریسم است.
  4. انواع حساب معاملاتی در بروکر اوپوفایننس کدام است؟
    حساب استاندارد- حساب ECN- حساب سوشال ترید- حساب ECN PRO
  5. حساب سوشال ترید در بروکر اوپوفایننس چیست؟
    در این حساب ارز پایه دلار است میزان اسپرد در حساب سوشال ترید از 1.5 شروع می شود و شناور است حساب سوشال ترید از معامله گر کمیسونی بابت انجام معاملات دریافت نمی شود.
  6. انواع روش های واریز و برداشت در بروکر اوپوفایننس به چه صورت است؟
    واریز و برداشت ریالی از طریق تاپ چینج، واریز و برداشت از طریق پرفکت مانی، واریز و برداشت از طریق رمزارزها، واریز و برداشت از طریق ویزا کارت، واریز و برداشت از طریق انتقال بین بانکی، واریز و برداشت از طریق اسکریل و نتلر .

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات بسته شده است !